Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان گفت: همانطور که مردم ایران زمین در سیلاب فروردین ماه ۹۸ در کنار خوزستانی ها بودند، بر ما هم فرض و لازم است که آمادگی خود را برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعلام‌ کنیم.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، غلامرضا شریعتی با اشاره به وضعیت سیلابی استان های سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اظهار کرد: با توجه به وقوع سیلاب در استان سیستان و بلوچستان لازم می دانیم در حد توان‌ و بضاعت مساعدت و همراهی لازم را به مردم این استان سیل زده داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه برخی از شرکت ها را همچون فولاد خوزستان موظف کردیم که امکانات خود را برای فرستادن به این استان سیل زده بسیج کنند، گفت: تاکید کردیم که جمعیت هلال احمر خوزستان نیز شماره حسابی را برای جمع آوری کمک های مردمی به مردم آسیب دیده از این سیل مشخص کند تا خوزستانی های حامی و علاقمند به همیاری بتوانند از این طریق کمک های نقدی خود را به حساب مشخصی واریز کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه از همه آحاد مردم خوزستان برای کمک به هموطنان گرفتار در سیل سیستان و بلوچستان، دعوت می کنم که کمک های نقدی و غیر نقدی خود را اهدا کنند، افزود: تاکید کردم هلال احمر خوزستان شرایطی را فراهم کند تا مردم خوزستان بتوانند سریع تر کمک ها و نیازمندی های سیل زدگان را اهدا کنند تا در اسرع وقت برای این عزیزان ارسال شود.

مقام عالی دولت در خوزستان در پایان با تاکید بر اینکه هر کس در حد توان و بضاعت خود به مردم سیل زده کمک کند، بیان کرد: ما باید در کنار هم باشیم همانطور که مردم ایران زمین در سیل فروردین ماه ۹۸ در کنار خوزستانی ها بودند، بر ما هم فرض و لازم است که آمادگی خود را برای کمک به مردم سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان اعلام‌ کنیم. از این طریق مردم خوزستان را به حمایت همه جانبه در این خصوص دعوت می کنم.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان کمک های مردمی هلال احمر خوزستان سیل زدگان جنوب کرمان برنا خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شرکت آبفا استان بوشهر در راستای تحقق مسئولیت‌های اجتماعی همواره در امداد رسانی به مناطق آسیب دیده از حوادثی مانند سیل و زلزله پیشگام بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه در جریان سیل اخیر در سیستان و بلوچستان نیز آسیب‌هایی به زیرساخت‌های این منطقه و شبکه آبرسانی تحمیل شد، افزود: در همین راستا تیم آبرسانی سیار شرکت آبفا استان بوشهر به منطقه اعزام شده است.

عالی ادامه داد: تیم اعزامی تا زمان موردنیاز در منطقه حضور خواهد داشت و بر اساس درخواست‌های مدیریت بحران نسبت به خدمت رسانی به هم وطنان اقدام خواهد کرد.

وی افزود: چنین اقداماتی تبلوری از اتحاد و همدلی در ایران اسلامی است تا استان‌ها همگام با یکدیگر در مواقع بحرانی به کمک یکدیگر بشتابند.

کد خبر 6087696

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • امدادرسانی هلال احمر یزد به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان