Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، وزارت خارجه افغانستان اعلام کرده که از ۱۳ شهروند افغانستان که در هواپیمایی اوکراینی کشته شده‌اند، ۶ نفر آنان تابعیت دوگانه افغانستان و سوئد را داشتند، ۳نفر شهروند افغانستان و آلمان بودند و ۴نفر دیگر نیز تنها شهروند افغانستان بودند. این افراد برای دیدن خانواده، برگزاری مراسم نامزدی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. به ایران آمده بودند.

‏ روزنامه صبح کابل شماره امروز خود را به فاجعه سقوط هواپیمای اوکراین اختصاص داده است. «بی‌ارزش بودن انسان افغانستانی در گستره جهانی»، «مقصد و پرواز آسمانی شد» و ... از جمله تیترهای این روزنامه هستند. 

تصاویر صفحه اول روزنامه «صبح کابل» و تصاویری از مسافران افغانستانی که در سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در پرند جان باختند را ببینید:

مطهره احمدی رحیمه کاتبی و حسین رضایی عروس و داماد افغانستانی سانحه سقوط هواپیما که ساکن سوئد بودند
و برای برگزاری مراسم نامزدی به تهران آمده بودند

زین العابدین سعادت ۱۹ ساله برای دیدار بستگانش از سوئد به ایران آمده بود سکینه احمدی با کودکانش مطهر احمدی و محسن احمدی قربانیان سقوط هواپیما شهرام تاجیک یکی از سرنشینان افغان هواپیمای اوکراینی  مهدی رضایی، یکی از قربانیان افغانستانی سقوط هواپیمای اوکراینی مهدی تاجیک ۲۱ ساله از سوئد برای دیدار خانواده‌اش به تهران آمده بود مهدی محمدی از قربانیان افغانستانی سقوط هواپیمای اوکراینی  مهدی محمدی 

کد خبر 477997 برچسب‌ها ایران و افغانستان سقوط هواپیما

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و افغانستان سقوط هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه

تصاویر منتخب صفحات نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه منتشر می‌شود. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • نشست سازوکار ارتباطی کابل و پکن برای کمک‌ به افغانستان
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۳۰ فروردین
  • تصاویر‌ صفحه‌ نخست‌ روزنامه‌های‌ امروز‌ را‌ مشاهده‌کنید.
  • صفحه اول روزنامه های 30 فروردین1403
  • روایت سفری متفاوت به افغانستان پس از حمله ایران به اسرائیل؛ «خوش‌آمدی قهرمان ایرانی»!
  • شمار قربانیان سیل در افغانستان به 66 نفر رسید
  • نقض حریم هوایی افغانستان در پروان
  • صفحه نخست روزنامه‌های چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه
  • اقامت اتباع افغانستانی در خراسان رضوی