Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@15:42:39 GMT

خرید اتوبوس‌های یورو ۵ و ۶ در اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۵۹۲۰

خرید اتوبوس‌های یورو ۵ و ۶ در اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: شهرداری در صدد خرید تعدادی اتوبوس با استاندارد یورو پنج و شش برای اتوبوسرانی این کلانشهر است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علی‌رغم مشکلات مختلف مالی و اقتصادی حاکم در کشور و کلانشهرها، با پیگیری‌های شهرداری اصفهان ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند با توجه به مشکلات موجود، محدودیت تولید اتوبوس در کشور وجود دارد، اما امسال درصدد خرید تعدادی اتوبوس با استاندارد یورو پنج و یورو شش هستیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: با خرید اتوبوس‌های دیزل یورو پنج و گاز سوز یورو شش، بخشی از فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان جبران خواهد شد تا اتوبوس‌هایی در شأن شهروندان برای سرویس‌دهی داشته باشیم.

وی با اشاره به بازسازی اتوبوس‌ها گفت: پروسه بازسازی اتوبوس‌ها از سال ۹۶ آغاز شد و تا پایان امسال ۱۵۰ اتوبوس بازسازی شده به ناوگان اضافه خواهد شد.

افتخاری با بیان اینکه در حال حاضر میانگین سن اتوبوس‌های شهر نزدیک به ۱۰ سال است، افزود: با بازسازی اتوبوس‌ها پنج سال به عمر ناوگان اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از فاز دوم سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان اتوبوسرانی در دستور کار قرار گرفته که همراه با سیستم AVL نوید بخش ارتقاء شاخص‌های حمل ونقل اتوبوسرانی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه از افزایش آمار مسافران اتوبوس در شهر اصفهان خبر داد و گفت: آمار جابجایی مسافران در شهر با اتوبوس‌های واحد به روزانه بیش از ۶۰۰ هزار نفر رسیده که حکایت از افزایش ۱۵ درصدی استفاده کنندگان از اتوبوس‌های واحد دارد.

کد خبر 405667

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان اتوبوسرانی اصفهان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان شهر شهرداری کلانشهر شهروند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۵۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر تامین مالی معاونت اقتصادی شهرداری مشهد گفت: خوشبختانه توانستیم از ۳۰ هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور، مبلغ ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان یا به عبارتی بالغ بر ۲۱ درصد اوراق را به مشهد اختصاص دهیم.

 سید محمد عنبری افزود: براساس بند "د" تبصره "۵" بودجه ۱۴۰۲ کل کشور، به شهرداری‌ها مجوز داده شد تا اوراق مشارکت برای احداث خطوط ریلی، خرید اتوبوس و بازسازی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر رضوی (ع) و احیا و بازسازی بافت فرسوده شهری منتشر کنند.

وی افزود: از این میزان اوراق، هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان شامل هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به خطوط ریلی و ۳۰۰ میلیارد تومان به خرید اتوبوس اختصاص یافته است که ۵۰ درصد آن را دولت پرداخت می‌کند.

او گفت:همچنین چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان از اوراق به نوسازی بافت‌های فرسوده تعلق گرفت که شامل دو هزار میلیارد تومان برای بازسازی بافت پیرامون حرم رضوی، هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای بازسازی بافت‌های فرسوده عامل، آبکوه و میدان شهدا و ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای خط سه قطار شهری منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • تغییر جایگاه مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس‌های بی.آر.تی/ علت: به زنان در قسمت جلو بیشتر آسیب وارد می‌شد
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در اتوبوس های بی.آر.تی
  • تغییر جایگاه آقایان و خانم ها در اتوبوس های تندروی پایتخت
  • جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی آرتی به وضع گذشته برمی‌گردد
  • امسال تعداد اتوبوس‌های تهران به ۸۰۰۰ دستگاه می‌رسد؟
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط ناوگان اتوبوسرانی درون شهری ارومیه
  • دریافت وجه نقد از سوی رانندگان ناوگان اتوبوس‌رانی ارومیه ممنوع است
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد