Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس فردا نیز احتمالا یک خرید دیگر در برنامه خواهد داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که پرسپولیس امروز روز شلوغی را از نظر نقل و انتقالاتی داشت و با خرید اوساگوآنا و همچنین توافق با یحیی گل محمدی دو انتقال ویژه را به خود اختصاص داد، سرخ‌ها قصد دارند فردا نیز نقل و انتقال خود را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از جدایی فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی، آنها اکنون دو خرید دیگر در برنامه دارند و طبق اعلام بعد از مذاکره نهایی با آنتونی استوکس در دبی، خرید بعدی آنها نیز ستاره سابق تیم جوانان خواهد بود که سابقه بازی در سایپا را در کارنامه دارد.

محمد سلطانی مهر که در سال ۲۰۱۶ و بعد از درخشش در تورنمنت جام جهانی، نشریه گاردین از او به عنوان یکی از ۶۰ استعداد بعدی فوتبال جهان یاد کرده بود، اکنون در آستانه توافق با پرسپولیس قرار دارد و گفته می شود خرید بعدی سرخپوشان خواهد بود.

 

وی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود به نوعی این انتقال را تایید کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی

به گزارش فدس آنلاین، اوسمار ویرا سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: «خیلی از بازیکنان را دوست دارم و از سال گذشته تا الان لیستی دارم که می‌خواهم عضو تیم ما شوند از جمله مهدی قایدی که فصل خوبی داشت، شهریار مغانلو، رامین رضاییان و اسدی».

سرمربی پرسپولیس درباره مصدومیت بیرانوند نیز اعلام کرد این بازیکن شاید به بازی روز جمعه هفته جاری جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک نرسد اما به دیدار با سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • طرح دولت انگلیس برای اخراج پناهجویان به رواندا قانون شد
  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید