Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت جمعی از هموطنان در حوادث تشییع پیکر شهدای مقاومت، سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، ریزش تونل بم به جیرفت، سقوط اتوبوس و سیل استان سیستان و بلوچستان، سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور با مشارکت معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان از اعضای سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور که داوطلب شرکت در طرح امداد و مداخله در بحران برای کمک به خانواده های داغدار، دعوت به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور، افراد متقاضی همکاری می توانند با ارسال مشخصات شناسنامه ای، تحصیلی و محل سکونت، نسبت به ثبت نام و اعلام آمادگی جهت همکاری، اقدام کنند.

بنابراین گزارش، نحوه اعزام داوطلبان پس از هماهنگی های لازم اعلام خواهد شد.

کد خبر 4825121

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان نظام روانشناسی سیلاب روانشناسی وزارت بهداشت سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو تجهیزات پزشکی سردار سلیمانی قاسم سلیمانی آلودگی هوا بیمه روز پرستار خدمات درمانی ورزش آی سی یو بیمه سلامت سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و سم پاشی مناطق مختلف زندگی پشه مالاریا در سیب و سوران

مدیر شبکه بهداشت و درمان سیب و سوران گفت:  با توجه به انجام بارندگی‌های شده در چند وقت اخیر و روان شدن سیلاب‌ها انجام چک حشره شناسی از ضروریات مراقبت محیطی می‌باشد.

 با توجه به انجام بارندگی‌های شده در چند وقت اخیر و روان شدن سیلاب‌ها انجام چک حشره شناسی از ضروریات مراقبت محیطی می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پایش و سم پاشی مناطق مختلف زندگی پشه مالاریا در سیب و سوران
  • فراخوان جذب سرباز امریه‌ای در امور اراضی کشور
  • (ویدئو) کشته شدن ۴۵ مسافر اتوبوس در حادثه سقوط به دره
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • انفجار مین در سردشت و مجروحیت دو نفر | قطع عضو یکی از حادثه دیدگان
  • درخواست سازمان نظام پزشکی از سازمان جهانی بهداشت برای لغو عضویت رژیم صهیونیستی
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • ماجرای سقوط مرگبار زن ۱۹ ساله در عید‌ دیدنی
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵