Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:26:07 GMT

انتخابات زمینه ساز تقویت ضریب امنیت کشور است

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۶۸۵۲

انتخابات زمینه ساز تقویت ضریب امنیت کشور است

عبدالحسن رفیعی‌پورروز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان افزود: این امنیت و مردم‌سالاری در کشور به آسانی و سادگی به‌دست نیامده که براحتی تحت تاثیر جوسازی‌هایی که امروز شاهد آن هستیم قرار بگیرد.

وی تاکید کرد: این وظیفه مردم و مدیران دستگاه‌های اجرایی است که با همدلی و هم‌افزایی آن را تقویت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان بیان کرد: با همدلی بسیار خوب بین هیأت اجرایی، نظارت و بازرسی به عنوان ارکان برگزاری انتخابات تلاش می‌شود با رعایت اصل بی‌طرفی انتخاباتی سالم برگزار شود.

وی ادامه داد: براساس قانون مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن رعایت بی طرفی در انتخابات حق استفاده از امکانات دولتی به نفع و یا رعلیه نامزدها را ندارند.

رفیعی پور با اشاره  به اینکه در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: مدیران درانعکاس دستاوردهای ۴۱ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی  تلاش کنند و هیچ کوتاهی در این زمنینه  پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: شهادت سردار رشید اسلام اندوهی عمیق و جانسوز برای مردم ایران و همه آزادی‌خواهان جهان ایجاد کرد و درگذشت هموطنانمان در مراسم تشییع پیکرآن شهید و سانحه هوایی حادثه‌های تلخ و ناگواری است.‌

رفیعی پور یاد آورشد: سردار سپهبد قاسم سلیمانی همواره در دوران جنگ به عنوان فرمانده میدان نبرد و بعد از جنگل در مبارزه با مواد مخدر در شرق کشور و در جبهه مقاومت و سرنگونی داعش نقش اساسی ایفا کرد.

فرماندار تنگستان گفت: اقدام قاطع و تلافی جویانه سپاه پاسداران درپاسخ به حرکت تروریستی آمریکا و اجماع نمایندگان مجلس شورای اسلامی دراقدام متقابل علیه آمریکا و همراهی و اقدام خوب پارلمان عراق درخروج نیروهای آمریکایی از کشورشان جای تقدیر و تشکر دارد.

رئیس شورای اداری تنگستان از همراهی بسیارخوب مردم  و نهادهای دولتی دراین شهرستان برای برگزاری مراسم بزرگداشت سردار سپهبد سلیمانی تقدیر کرد.

رفیعی پور افزود: بعد از شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی یک اجماع، وحدت و همبستگی خوبی درکشور اتفاق افتاد و شاید کمتر مواقعی در۴۰ ساله گذشته چنین وحدت و همسبتگی دیده شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: دلوار شهری است که درمسیر پرشتاب توسعه قرار گرفته و ظرفیت‌های خوبی در حوزه شیلات، گردشگری و تجاری دارد که باید از آن برای توسعه همه جانبه این شهر بهره برد.

رفیعی پور افزود: درشهرستان تنگستان با تعامل و همراهی استانداری پروژه‌های عمرانی بزرگی در حوزه های سدسازی، راه‌های ارتباطی، ورزشی، عمران شهری و روستایی، احداث مدارس، بهداشت و درمان، آب، برق، آبخیزداری فعال و پیشرفت خوبی دارند و امید می‌رود با تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ضمن رفع مشکلات، روند توسعه و پیشرفت شهرستان شتاب گیرد.

در این جلسه خیری به عنوان شهردار جدید دلوار معرفی شد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی تنگستان قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی تنگستان قاسم سلیمانی مجلس شورای اسلامی تنگستان قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۶۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی

سردار سلیمانی در آئین گرامیداشت واقعه صحرای طبس در ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ گفت: آمریکا با هدف سلطه گری شکل گرفته و در خدمت صهیونیست هاست.

وی افزود: تمام مراکز قدرت در اختیار صهیونیست هاست و کارخانجات تجهیزات نظامی در دست صهیونیست هاست و رسانه‌های بزرگ هم مربوط به صهیونیست هاست.

سردار سلیمانی افزود: از ۵ اردیبهشت سال ۱۳۵۹ تا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ملت ایران تحولات بزرگی را پشت سر گذاشته است و افتخارات بزرگی آفریده است.

وی با بیان اینکه در واقعه طبس شن‌ها مامور خدا گشتند گفت: ۸ سال جنگ تحمیلی علیه ملت ایران را آمریکایی‌ها پشتیبانی کردند و آمریکا جنایت کار بزرگی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور افزود: عملیات وعده صادق یکی از بزرگترین و پیچیده‌ترین عملیات‌ها علیه رژیم متجاوز صهیونیستی بود که با صلابت اجرا شد و جهان اسلام بعد از این عملیات مورد تکریم قرار گرفت.

سردار سلیمانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مفهومی برای تحول بود افزود: مردم مظلوم غزه بیش از ۶ ماه است بدون سلاح مقاومت می‌کنند و تمدن اسلامی بر خلاف تمدن غرب شکل خواهد گرفت و به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد.

وی گفت: خداوند متعال انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند تا زمینه نابودی رژیم پوشالی صهیونیستی را فراهم کند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پنج پیشنهاد ایران برای تقویت امنیت اطلاعات در جهان
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • نقش مهم «سردار سلیمانی» در تقویت توان موشکی مقاومت
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • عباس‌زاده: تعمیق و توسعه روابط ایران و پاکستان ضریب امنیت را بالا می‌برد/ سوءتفاهمات بین دو کشور باید برطرف شوند+ فیلم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • رئیسی: ایران امنیت پاکستان را امنیت خود می‌داند
  • رئیسی: ایران اسلامی امنیت پاکستان را امنیت خود می داند
  • رئیس‌ جمهور: زمینه همکاری‌ ایران و پاکستان در حوزه انرژی مساعد است