Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با همکاری پارک علم و فناوری استان چهارمحال و بختیاری نخستین مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی را با عنوان دام‌تاپ برگزار می‌کند.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد درباره برگزاری مسابقه ملی ایده‌شو دامپزشکی با عنوان دام‌تاپ به خبرنگار خبرگزاری آنا در شهرکرد گفت: «توسعه فناروری اطلاعات(IT) در دامپزشکی، فناوری غذاهای فراسودمند، بهداشت و مواد غذایی و شیلات ازجمله محورهای اصلی این مسابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

احمد حقانی اظهار کرد: «دانشجویان و محققان می‌توانند تا 25 بهمن ایده‌های خود را ثبت کنند. ایده‌ها 26 بهمن 98 داوری و مسابقه نیز 30 بهمن ساعت 14 در سالن شهید مطهری دانشکده دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار می‌شود.»

وی افزود: «علاقه‌مندان برای ثبت ایده‌های خود می‌توانند به پایگاه اینترنتی به نشانی ideashow.chbstp.ir  مراجعه کنند.»

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد خاطرنشان کرد: «در پایان این دوره از رقابت‌ها به نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دامپزشکی مسابقه ملی ایده شو دام تاپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، حامد خراسانی معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با حضور یک‌هزار و ۴۶۸ داوطلب در دو دانشکده پزشکی و دانشکده مهارت و کارآفرینی در روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت‌ سال جاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد روز پنج‌شنبه میزبان ۸۶۱ داوطلب در دو رشته علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی است که از این تعداد ۵۰۵ داوطلب خانم و مابقی آقا هستند.

معاون امور آموزشی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد افزود: روز جمعه نیز ۶۰۷ داوطلب خانم رشته علوم تجربی در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد در ماراتن کنکور سراسری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

خراسانی گفت: آزمون سراسری علوم انسانی، ریاضی و فنی و تجربی در شیفت صبح روزهای ۵ شنبه و جمعه رأس ساعت ۸ صبح آغاز می‌شود و درب‌های حوزه‌های امتحانی رأس ۷:۳۰ بسته خواهد شد که لازم است داوطلبان نیم ساعت قبل از بسته شدن درهای حوزه‌های آزمون در محل دانشگاه حضور داشته باشند؛ چراکه از ورود داوطلبان پس از بسته شدن در حوزه‌های امتحانی ممانعت خواهد شد.

وی با تأکید بر داشتن کارت شناسایی معتبر برای ورود به حوزه آزمون متذکر شد: هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون گروه آزمایشی مربوطه، اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه، تراش، مداد پاکن و یک سنجاق یا سوزن همراه داشته باشد و از آوردن هرگونه وسایل اضافی از جمله کیف دستی، دستگاه‌های الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند و...)، ماشین حساب و یادداشت خودداری کند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر /

کد خبر: 1228228 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد آزمون سراسری

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • رایزنی برای رفع مشکل سند مالکیت دانشگاه آزاد میاندوآب
  • همه‌چیز برای برگزاری موفق آزمون سراسری دانشگاه آزاد آباده مهیاست
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان منصوب شد
  • ازدواج، آسیب‌ها و راه‌حل‌ها در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد