Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آزمون وسع برای 3 میلیون و 70 هزار خانوار متقاضی کمک معیشتی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد شریعتمداری در حاشیه سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 9 میلیون نفری که ابتدا برای دریافت کمک معیشت حمایتی ثبت‌نام کرده بودند 3 میلیون و 70 هزار بر تقاضای خود باقی ماندند که از این تعداد تقاضای 419 هزار خانوار مورد پذیرش قرار گرفت و در ماه دوم کمک معیشت 2 ماه برای آنان یکجا واریز شد و این علاوه بر 17 میلیون و 600 هزار خانواری بود که در مرحله اول و دوم کمک معیشت حمایتی خانوار دریافت کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شریعتمداری ادامه داد: 2.5 میلیون نفر از متقاضیان در طول دوره مورد رسیدگی قرار می‌گیرند و هیأت وزیران مصوبه‌ای ابلاغ کرد کسانی که مشمول دریافت کمک معیشتی می‌شوند از ماه‌های آتی به آن‌ها پرداخت می‌شود.
وی گفت: آزمون وسع برای این افراد به طور مستمر انجام و نتیجه آن اطلاع‌رسانی می‌شود.
شریعتمداری خاطر نشان کرد: طبق معیار‌های مصوب هیأت وزیران مهم‌ترین عامل برای رسیدگی به تقاضای این افراد درآمد خانوار است که برای خانوار یک نفره 4 میلیون تومان در ماه، برای دو نفره 5 میلیون، سه نفره 6 میلیون، چهار نفره 7 میلیون و پنج نفره به بالا 8 میلیون در ماه درآمد در نظر گرفته شده است.
وی این را هم گفت که تنها داشتن خانه و ماشین ملاک نیست بلکه مجموعه‌ای از موارد که مهم‌ترین آن درآمد خانوار است مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در سال آینده هم ممکن است آزمون وسع برای خانوار‌های متقاضی کمک معیشتی برگزار شود.
وی همچنین در مورد تقاضایی که از طریق کد دستوری #6369* ثبت شده بود تقاضای جدید آن‌ها در سامانه حمایت مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت 3 میلیون و 70 نفر بر تقاضای خود مانده‌اند که طبق آزمون وسع پایگاه اطلاعات ایرانیان مورد رسیدگی قرار می‌گیرند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، شریعتمداری همچنین در مورد کمیته مزد برای حداقل دستمزد کارگران گفت: جلسات کمیته دستمزد برگزار می‌شود و جلسات مقدماتی برای شورای عالی کار برگزار شده و حداقل مزد سال آینده سر وقت اعلام می‌شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مورد عیدی بازنشستگان گفت: به موقع عیدی بازنشستگان پرداخت می‌شود
وزیر کار همچنین در پاسخ به سوالی در مورد واگذاری ذوب‌آهن توسط شستا گفت: شستا یک شرکت سبدگردان برای مجموعه‌ای از سهام شرکت‌هاست که این سبد پایدار نیست و مرتب بخشی از شرکت‌ها را واگذار و بخشی را به این سبد اضافه می‌کند، اما فعلاً نمی‌خواهد سهام ذوب آهن را واگذار کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزمون وسع متقاضی کمک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند

مهلت مجدد ثبت نام برای شرکت در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین  آغاز می شود تا فردا پنجشنبه  ادامه دارد.

بنابر این داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اطلاعیه‌های مذکور که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترس است، نسبت به ثبت‌نام در همین درگاه اطلاع‌رسانی اقدام کنند.

لازم به تاکید است این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است پس از این تاریخ هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود. ضمناً برای داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند در این مرحله امکان ویرایش اطلاعات برای آن ها وجود ندارد.

بر اساس آمار نهایی اعلام شده تعداد ۹۰۰ هزار داوطلب برای شرکت در نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند و مهلت ثبت نام در این آزمون روز پنجشنبه ۱۶ فروردین پایان یافت.

 درباره متقاضیانی که سابقه تحصیلی کامل گروه آزمایشی مورد نظر خود را ندارند، این دسته از داوطلبان اعم از دانش‌آموزان و فارغ‌التحصیلان شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار و دانش در تمام نظام‌های آموزش و پرورش متقاضیانی که نمره خود را قبل از خرداد سال ۱۳۸۴ دریافت کرده‌اند، فارغ‌التحصیلان مدارس بین‌الملل و دارندگان گواهینامه معادل دوره متوسطه و پیش‌دانشگاهی باید نسبت به ایجاد سابقه تحصیلی برای دروس عمومی و اختصاصی از طریق شرکت در امتحانات نهایی نظام ۳-۳-۶ که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، اقدام کنند.

 آزمون نوبت دوم برای داوطلبان روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود و داوطلبان باید توجه کنند که نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ روزهای پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • برگزاری آزمون المپیاد دانشجویی در قزوین
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ کی برگزار می‌شود؟
  • یارانه کمک معیشتی فروردین دهک‌های چهارم تا نهم واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ماه واریز شد
  • یارانه کمک معیشتی فروردین‌ ماه واریز شد
  • آزمون وکالت ۱۴۰۳ پاییز برگزار می‌شود
  • جاماندگان کنکور از امروز ثبت نام کنند