Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@08:13:22 GMT

پرداخت به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۷۱۷۰

پرداخت به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان

خبرگزاری آریا - وزیر کار گفت: تلاش می‌کنیم عیدی بازنشستگان سر وقت و حتی الامکان با حقوق بهمن‌ماه به آنها پرداخت شود.
به گزارش خبرگزاری آریا، محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم سومین جایزه مسئولیت اجتماعی و توسعه پایدار بنگاه‌های اقتصادی درباره آخرین اخبار از خانوارهای متقاضی دریافت کمک معیشتی و روند بررسی‌ها، اظهار کرد: برگزاری آزمون وسع و تامین کمک معیشتی بخش‌هایی از جامعه که دارای درآمدهای متوسط و پایین هستند، از مهمترین ویژگی‌های پرداخت در این دوره است و چون برای جامعه 60 میلیون نفری این طرح برآورد منابع متناسب با نظام درآمدی کشور صورت گرفته طبیعی است که برای جدا کردن بخشی از این جامعه که هم‌اکنون از یارانه معمولی برخوردارند، اقدام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: به دنبال فراخوانی که در سایت حمایت معیشتی داده شد، سه میلیون و 70 هزار نفر متقاضی دریافت کمک معیشتی ثبت‌نام کرده‌اند که پس از بررسی‌ها 420 هزار خانوار مشمول شناخته شده‌اند که در مرحله دوم کمک معیشتی دو ماه یکجا به آنها پرداخت شد و مابقی که دو میلیون و 600 هزار نفر هستند به تدریج رسیدگی خواهیم کرد.
وزیر کار تاکید کرد: همه کسانی که در مراحل بعدی مستحق دریافت باشند کمک معیشتی سه مرحله یکجا به حساب آنها واریز می‌شود.
وی از احتمال برگزاری آزمون وسع خانوار در سال آینده خبر داد و درباره مصوبه هیات وزیران در این خصوص گفت: براساس این مصوبه تنها یک معیار مطرح نیست بلکه مدل بررسی وضعیت مالی همه متقاضیان به اجرا درخواهد آمد و همه آیتم‌های مشخص شده در دستور کار قرار می‌گیرد یعنی خانه و ماشین به تنهایی مورد عمل قرار نمی‌گیرد و با سایر آیتم‌های موجود سنجش می‌شود.
شریعتمداری در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درباره زمان تشکیل جلسه دستمزد شورای عالی کار گفت: درخصوص تعیین حداقل دستمزد سال آینده کارگران کمیته‌های دستمزد مشغول کار هستند و تاکنون یک جلسه مقدماتی به منظور تبیین کلیات در شورای عالی کار تشکیل دادیم و در ادامه راه تا قبل از پایان سال تصمیم لازم درخصوص مزد سال 99 را اتخاذ خواهیم کرد.
به گزارش ایسنا، وزیر کار در پاسخ به سوالی درباره احتمال واگذاری ذوب‌آهن نیز گفت: شستا یک مجموعه سبدگردان است که سهامداری‌اش پایدار نیست. سهام برخی شرکت‌ها را می‌خرد و برخی را می‌فروشد. با این حال تصمیمی برای واگذاری ذوب‌آهن نداریم.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: توزیع بسته‌های معیشتی در سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با بیش از هشت هزار سبد غذایی به رشد ۸۲ درصدی رسید.

حکمت‌الله هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته هشت هزار و ۶۱۸ بسته معیشتی برای خانواده‌های کم‌برخوردار در سطح استان توزیع شد که این رقم در مدت مشابه آن یک‌هزار و ۹۳۰ سبد بود.

وی افزود: ارزش این بسته‌های معیشتی توزیع شده در سال گذشته ۴۰ میلیارد ریال بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: این بسته‌های معیشتی در قالب طرح‌های پویش هلال رحمت، نذر خدمت ملی و استانی و نوروز در سطح استان زنجان و در محلات کم‌برخوردار ۲۰۲۰ توزیع شده است.

هاشمی خاطرنشان کرد: خیرین، نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان بازوی اصلی هلال احمر در توزیع بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های کم برخوردار هستند.

وی اظهار داشت: طرح‌های بیان شده با همکاری کمیته امداد، آستان قدس رضوی، مراکز خیریه، معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و سازمان داوطلبان هلال احمر کشور اجرا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان زنجان، علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق کم‌برخوردار و محلات ۲۰۲۰ در پرداخت هزینه‌های دارویی و درمانی نیز از این خانواده‌ها حمایت مالی می‌کند.

هاشمی افزود: هلال‌احمر استان با استفاده از توان توانمندان و ظرفیت و کمک‌های خیرین بخشی از نیازهای نیازمندان را مرتفع می‌کند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در سال گذشته نیز ۳۹ میلیارد و۲۱۰ میلیون ریال کمک هزینه درمانی برای بیماران نیازمند این استان که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد نبودند، پرداخت شد.

کد خبر 747763

دیگر خبرها

  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • افشاگری درباره رفتار‌های جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری
  • طلب ۶۹۶ میلیارد تومانی تامین اجتماعی از کارفرمایان قمی
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • نابودی آفت سن غلات مزارع رشتخوار
  • آفت سن غلات مزارع رشتخوار خراسان رضوی نابود شد