Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دلگان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه چهار روز از وقوع بارش های سنگین و سیلاب و زیر آب رفتن شهرها و مناطق روستائی دلگان می گذرد، باید بگوئیم که عمق فاجعه و خسارات مردم دلگان در سیل اخیر بالاست، بنابراین به شدت نیازمند اقلام گرمایشی و پوشاک و مواد غذایی هستیم.

به گزارش «تابناک»، مجتبی شجاعی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: تخریب منازل، تلف شدن دامها، تخریب اراضی کشاورزی، آب بردگی لوازم خانگی مردم عمده خسارتهای مردم روستایی و عشایری دلگان بوده و از سویی به زیرساختهای شهرستان صدمه جدی وارد شده و محورهای مواصلاتی تخریب، زیرساختهای آب آسیب جدی و بسیاری از تیرهای برق شکسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد مدیریت بحران دلگان بیان کرد: پیش بینی اولیه از تخریب حداقل 3500 تا 5000 هکتار اراضی کشاورزی مردم و تلف شدن حداقل ۲۵ هزار دام سبک مردم دارد و مردم به صورت جدی از سیل خسارت دیده اند و اکنون نیازمند کمک جدی و امداد رسانی هستند.

 

وی ادامه داد: جز عزم ‌ملی و اراده عمومی نمی توان خسارات مادی مردم محروم منطقه که قبل از این هم بسیاری از حیث مالی کم بضاعت بودند و اکنون بسیار آسیب دیده اند، را جبران ‌کرد و بنابراین منتظر توجه ویژه هستند.

 

شجاعی گفت: جبران خسارتهای کشاورزی و دامداری مردم، می بایست اولویت اصلی مسئولان کشوری و استانی بعد از امداد رسانی ها باشد، مردم باید خود را بازیابی کنند و پس از امداد رسانی بتوانند به زندگی خود ادامه دهند، لذا از هم‌اکنون منتظر تشکیل کارگروههای مختلف برای جبران خسارات ارزیابی شده هستیم و مردم امیدشان پس از خدا به مسئولان بوده و لازم است همه وزارتخانه‌ها همت جدی کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم سیستان و بلوچستان دلگان سیل سیل زدگان نیازهای فوری مواد غذایی وسایل گرمایشی تخریب خسارت فاجعه پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارشناس حقوقی جهاد کشاورزی گلپایگان در جلسه پیشگیری از ساخت و ساز‌های غیر مجاز در اراضی کشاورزی گفت: ساخت و ساز در اراضی کشاورزی گلپایگان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ بیش از ۳۰ درصد کاهش یافته است.


حسین خوشنویسان افزود: جهاد کشاورزی گلپایگان در ایام نوروز امسال ۳۳ مورد اخطاریه برای افرادی که به صورت غیر مجاز اقدام به ساخت و ساز در اراضی کشاورزی کرده بودند صادرکرده است.
حسن جوکاری؛ رئیس امورمنابع آب گلپایگان هم دراین جلسه گفت: در سال گذشته ۶ هزار متر زمین در منطقه عباس آباد و ۲۰ هزار متر هم در دیگر نقاط شهرستان گلپایگان آزاد سازی شده است.


روح الله حججی؛ نماینده دادستان گلپایگان نیز خواستار افزایش گشت‌های بازرسی و تخریب شد و گفت: باید قبل از ساخت و ساز در اراضی کشاورزی از این تخلف جلوگیری شود.

دیگر خبرها

  • خسارات جبران ناپذیرعملیات وعده صادق برای رژیم صهیونیستی
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری را برای رژیم صهیونیستی داشت
  • عملیات وعده صادق خسارات جبران ناپذیری برای رژیم صهیونیستی به همراه داشته است
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • تخریب ساخت و ساز‌های غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • وزیر کشور: تمام دستگاه‌ها در حال کمک به سیل‌زدگان هستند/ خسارات ناشی از سیل جبران می‌شود
  • بارندگی‌های اخیر، خشکسالی خراسان جنوبی را جبران نمی‌کند
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت بر اثر سیلاب
  • تخریب مزارع کشاورزی جیرفت توسط سیلاب