Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مسابقات ــ رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اشاره به آغاز فرایند اجرایی بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در جوار مزار سردار شهید سلیمانی،‌ گفت: در نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت، ویژه‌برنامه‌ای برای گرامیداشت مقام سردار شهید سلیمانی نیز در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدمهدی بحرالعلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفت‌وگو با ایکنا؛ با اشاره به شهادت سردار سپاه اسلام شهید قاسم سلیمانی و همچنین آغاز به کار جشنواره قرآنی وزارت بهداشت در روزهای آینده، گفت: با توجه به این همزمانی و برای گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت، مقرر شده است تا فرایند اجرایی بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت از کنار مزار این شهید سرافراز رقم بخورد. بر همین اساس هفته آینده نشست هم‌اندیشی کارشناسان قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در شهر کرمان و در جوار مزار سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به دو روزه بودن همایش هم‌اندیشی کارشناسان قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی،‌ افزود: روز اول بهمن ماه طی جلسات کارشناسی که برگزار می‌شود، آیین‌نامه جشنواره و آخرین جزئیات و تغییرات آن و نیز نرم‌افزاری که برای این کار طراحی شده است، برای کارشناسان تشریح خواهد شد تا آخرین هماهنگی‌ها برای آغاز ثبت نام دوره جدید جشنواره صورت گیرد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت بیان کرد: همچنین در روز دوم و طی یک مراسم رسمی که در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، از پوستر بیست‌وپنجمین دوره جشنواره رونمایی خواهد شد و در ادامه برنامه‌هایی که برای گرامیداشت مقام سردار شهید در نظر گرفته شده است، اجرا خواهد شد.

بحرالعلوم با اشاره به اینکه بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با عنوان یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، گفت: علاوه بر این نامگذاری، برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بخش ویژه‌ای را در قالب رشته‌های مختلف با عنوان بخش شهید سلیمانی طراحی کرده‌ایم. ضمن اینکه برخی رشته‌های دیگر نیز که مورد درخواست مخاطبان بوده است نیز به جشنواره اضافه شده است.

وی تعداد رشته‌های بیست‌وپنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت را بیش از 50 رشته عنوان کرد و گفت: در دوره گذشته تعداد رشته‌های جشنواره 45 رشته بود. با توجه به اینکه یکی از اهداف مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت جذب حداکثری مخاطبان به فعالیت‌های قرآنی بوده است، تلاش شده تا با طراحی رشته‌های جدید و مورد درخواست دانشجویان و مخاطبان جشنواره به اهداف مدنظر دست پیدا کنیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت همچنین به انتخاب میزبان مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: هماهنگی‌های اولیه صورت گرفته است تا این جشنواره به میزبانی استان خراسان رضوی و در شهر مشهد برگزار شود و طی ماه‌های آتی جلسات هماهنگی بیشتری در این زمینه برگزار خواهد شد.

بحرالعلوم در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه ثبت نام برای حضور در بیست و پنجمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی از آغاز نیم‌سال دوم سال تحصیلی آغاز می‌شود، ‌بیان کرد: تلاش خواهد شد تا این دوره از جشنواره با کیفیت بیشتری نسبت به ادوار گذشته برگزار شود که امیدواریم به این هدف دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات جشنواره وزارت بهداشت بیست و پنجمین دوره سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۷۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق

قشر‌های مختلف مردم کرمان و دانشجویان شامگاه امروز در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین المللی شهر کرمان در حمایت از عملیات وعده صادق تجمع نمودند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، قشر‌های مختلف مردم کرمان و دانشجویان در جوار مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت در گلزار شهدای بین المللی شهر کرمان در حمایت از عملیات وعده صادق تجمع نمودند.

حاضرین در این تجمع مردمی با سر دادن شعار‌های مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیون، ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در سوریه، از عملیات قهرمانانه وعده صادق علیه اسراییل حمایت و آن را تحسین نمودند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری در این تجمع گفت: مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود، وعده تنبیهی متناسب با این خطا را دادند که البته عملیات انجام شده بیش از انتظار بود.

حجت الاسلام امان الله علیمرادی افزود: نتایج عملیات وعده صادق مفید و موثر بوده و یکی از نتایج آن این است از بین رفتن قدرت بازدارندگی رژیم را به تمام و کمال اثبات کرد.

امام جمعه موقت کرمان با تجلیل از انجام این عملیات غرور آفرین اظهار داشت: این کمان الهی بود که رژیم را نشانه گرفت و موشک‌ها و پهپاد‌های الهی به دست قدرتمند جنود الهی و سپاه غیور و نیرو‌های مسلح ما شلیک شد.

دیگر خبرها

  • برگزیدگان سی و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت تجلیل شدند
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • تصاویری از حضور مردم آبدانان در جوار مزار شهید داریوش رضایی نژاد
  • چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزان همدان آغاز شد
  • اجتماع کرمانی‌ها در جوار مزار سیدالشهدای جبهه مقاومت در حمایت از عملیات وعده صادق
  • خروش مردم کرمان و حمایت از «وعده صادق» سپاه در جوار مزار سیدالشهدای مقاومت+ فیلم
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • تجمع مردم اصفهان در جوار مزار شهید زاهدی در حمایت از عملیات سپاه + فیلم
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل