Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صمت گفت: در مقایسه با سال‌های گذشته میزان واردات برنج بسیار بیشتر است و مشکلی در تامین برنج مورد نیاز کشور وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت درباره عدم تخصیص ارز به برنج‌های وارداتی دپو شده در گمرک، گفت: وظیفه تخصیص ارز به کالاهای وارداتی بر عهده وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست و بانک مرکزی این وظیفه را بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه مشکلی در خصوص ترخیص برنج‌های وارداتی وجود داشت که خوشبختانه برطرف شده است، ادامه داد: در زمینه استاندارد نیز برنج‌های وارداتی مشکلاتی داشتند که باید برطرف می‌شد.

وزیر صمت تصریح کرد: در مقایسه با سال‌های گذشته میزان واردات برنج بسیار بیشتر است و مشکلی در تامین برنج مورد نیاز کشور وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: برنج بانک مرکزی وزیر صنعت واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است

ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: تغییر باورهایی که طی ۳۰ سال گذشته در حوزه جمعیت و فرزندآوری به وجود آمده، به عهده آموزش و پرورش است و این نهاد اثرگذاری زیادی دارد و باید فعالتر باشد.

محمدمهدی فداکار امروز ششم اردیبهشت ماه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به گزارشی درباره جوانی جمعیت و فرزندآوری اظهار کرد: اداره کل آموزش و پرورش عضو ستاد جوانی جمعیت است و جمعیت فرهنگیان و والدین دانش آموزان آنها یک ظرفیت است.

فداکار با اشاره به پرداخت وام برای درمان ناباروری تصریح کرد: زوج‌های نابارور ظرفیت خوبی برای فرزندآوری هستند و باید برای درمان به آنها کمک کنیم.

استاندار کرمان بیان کرد: برای راه‌اندازی اتاق‌های کودک در ادارات، کار با توافق با آموزش و پرورش پیگیری شده و یک مکان مناسب در نظر گرفته شود.

وی گفت: برای «فرزند کمتر، زندگی بهتر» سه دهه تبلیغ شده و باید برای جایگزینی جوانی جمعیت همه کمک کنیم و فرآیند طی شود. باید همکاران فرهنگی پای کار بیایند و آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کند.

فداکار در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: با توجه به بارندگی، باید بحث رفت و آمد داوطلبان کنکور مدیریت شود تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

استاندار کرمان در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده در جلسه بیان کرد: آموزش و پرورش برای تامین خوابگاه دانشجویان فرهنگیان کمک کند، زیرا دانشگاه فرهنگیان متعلق به خود آموزش و پرورش است و خروجی این دانشگاه در آموزش و پرورش خدمت می‌کند و کمک کنید تا از ظرفیت املاکی که وجود دارد، استفاده شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه ابراهیم روحی مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به برنامه‌های هفته بزرگداشت مقام معلم اظهار کرد: ۸۳ هزار نفر مجموع شاغلان و بازنشستگان آموزش و پرورش استان کرمان است.

وی افزود: برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه سال گذشته فراخوان داده و ۱۱۵۲ نفر ثبت نام کردند و ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

روحی بیان کرد: شعار امسال هفته معلم «همه مدیون توایم» انتخاب شده است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سهم ۱۹ درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • تغییر باورهای ۳۰ سال گذشته درباره فرزندآوری، به عهده آموزش و پرورش است
  • سهم۱۹درصدی قهوه تجارت جهانی؛ واردات ۱۴۸ میلیون دلاری در سال گذشته
  • اولین خودروهای وارداتی برقی در روزهای آینده عرضه می شود
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است