Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه پزشکی قانونی البرز در ملی خدمات ارائه می‌دهد، گفت: ضرورت دارد با توجه به اهمیت عملکرد پزشکی قانونی البرز برای مردم این استان و استان تهران، نگاه ملی متوجه این مکان مهم شود. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ استانها البرز نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، عزیزالله شهبازی در بازدید از ساختمان جدید پزشکی قانونی استان البرز که صبح امروز انجام شد، اظهار داشت:  پزشکی قانونی  استان البرز با توجه به نزدیکی به پایتخت به نوعی پدافند غیرعامل پایتخت نیز محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراجعه خانواده 70 نفر قربانی سقوط هواپیمای اوکراینی به پزشکی قانونیمدیرکل پزشکی قانونی مازندران: تشخیص هویت چند ‌جسد واژگونی اتوبوس در ‌محور سوادکوه امکان‌پذیر نیستمراجعه خانواده‌ قربانیان سقوط هواپیما به پزشکی قانونی برای اخذ DNA

وی افزود: البرز استانی با مباحث و حساسیت‌های مختلف است از این رو فعالیت پزشکی قانونی از اهمیت بالایی در این استان برخوردار است.

استاندار البرز با بیان اینکه  نیروهای پزشکی قانونی در واقع مجاهدان خاموش هستند و زحمات زیادی متقبل می‌شوند،تصریح کرد: پزشکی قانونی در  زمان و مواقع مورد نیاز مهمترین اقدامات را رقم می‌زنند.

شهبازی گفت: تجهیز و نوسازی پزشکی قانونی البرز را در اولویت امور قرار داده و طی امسال و سال آینده در قالب برنامه ریزی دقیق، اقدامات لازم را انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/ش

R7810/P/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان کرمی از بارش باران در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال در محدوده استان البرز خبر داد و از رانندگان خواست با احتیاط حرکت کنند.

وی با اشاره به لغزندگی جاده کرج - چالوس بیان کرد: رانندگان باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز و در زمان ناپایداری جوی قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه البرز افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو و به همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا موجب حوادث احتمالی نشود.

سرهنگ کرمی به همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی را از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان دانست و تاکید کرد: رانندگان رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را نیز مد نظر قرار دهند.

کد خبر 6086188

دیگر خبرها

  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • ارائه خدمات سلامت در «نمایشگاه سلامت شهرداری»
  • لغزندگی جاده چالوس و احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/احتمال سقوط سنگ
  • جاده چالوس لغزنده است/ خطر سقوط سنگ
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان