Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@09:04:45 GMT

حضور جنجال آفرین نواز شریف در یک رستوران +عکس

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۸۷۷۹

حضور جنجال آفرین نواز شریف در یک رستوران +عکس

خبرگزاری تسنیم: به نقل از ای. آر. وای نیوز، انتشار تصویری از «نواز شریف» نخست وزیر سابق پاکستان که به همراه برادر و فرزندش در یک رستوران حضور دارد جنجال آفرین شد.

گزارش‌ها حاکی است نخست وزیر سابق پاکستان که به بهانه درمان بیماری توانست از دادگاه عالی لاهور مجوز خروج از کشور را دریافت کرده و از زندان آزاد شود داخل یک رستوران مشاهده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران فضای مجازی معتقدند انتشار این تصویر نشان می‌دهد که او به هیچ بیماری خاصی مبتلا نیست و صرفا برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام به صحنه سازی کرده است.

از سوی دیگر حزب نواز در پاسخ به حضور نواز شریف در رستوران بدون رد کردن اصل موضوع اعلام کرده است: حضور نواز شریف در رستوران بخشی از درمان او است!

این واکنش حزب نواز با موضع گیری شدید مردم پاکستان مواجه شده و بسیاری این دفاع را کاملا مضحک می‌دانند.

«عمران خان» نخست وزیر پاکستان نیز ضمن واکنش به این تصویر از سروزیر ایالت پنجاب خواست تمام گزارش‌های پزشکی نواز شریف را یک بار دیگر مطالعه کرده و گزارش آن را ارائه دهد.

«حسین نواز» فرزند نخست وزیر سابق پاکستان نیز در دفاع از پدرش اعلام کرد: او صرفا برای هواخوری و به اصرار ما به رستوران آمده بود.

گفتنی است این سیاستمدار ۷۰ ساله که سه بار نخست وزیر پاکستان بوده است به جرم فساد مالی به ۷ سال زندان محکوم شده بود، ولی به دلیل بیماری و برای درمان توانست مجوز خروج از کشور را دریافت کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: نواز شریف رستوران عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی + فیلم

ابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم صبح امروز به پاکستان رفت، شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به زبان فارسی خوش آمد کرد و در ادامه گفت: بعد از انتخاب دولت جدید پاکستان برای اولین‌بار است که یک مقام عالی‌رتبه به کشور ما می‌آید و این موجب افتخار ماست. چشم ما روشن و دل ما شاد. خیلی خوب.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • مریم نواز شریف: تمام تلاش خود را برای گسترش بیش از پیش روابط ایران و پاکستان به کار خواهم گرفت
  • (ویدیو) خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی
  • ببینید | نخست‌وزیر پاکستان به زبان فارسی به رئیسی خوش آمد گفت‌
  • خوش آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی + فیلم
  • قدردانی شهباز شریف از رهبر انقلاب درباره حمایت از کشمیر
  • نخست وزیر پاکستان: چشم ما را روشن و دلمان را شاد کردید
  • فیلم/ خوش‌آمدگویی نخست وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی
  • عکس/ استقبال رسمی نخست وزیر پاکستان از رئیسی
  • فیلم| خوش‌آمدگویی نخست‌وزیر پاکستان به رئیسی به زبان فارسی