Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نورالدین پناهی پیش ازظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اظهار اینکه اخذ تسهیلات توسط مدیرعامل و کارکنان ممنوع است، گفت: صندوق فقط می‌تواند به سهامداران و تشکل‌ها تسهیلات دهد و حداقل تسهیلات آن ۱۰۰ میلیون تومان و حداکثر تسهیلات نیز هشت میلیارد تومان بود که به اتحادیه‌های کشاورزی داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با عنوان اینکه صندوق با حجم سرمایه اندک توانسته رضایتمندی بالایی را برای بخش کشاورزی به ارمغان آورد

اتحادیه باغداران شبکه خرید را در استان ساماندهی کردند و صندوق می‌تواند از طریق اتحادیه‌ها و متولیان به این شبکه در قالب تسهیلات قرض الحسنه و کم بهره، تزریق مالی داشته باشد.

پناهی از مازندران به عنوان قطب خرید میوه‌های شب عید ذکر کرد و با اشاره به حمایت صندوق توسعه بخش کشاورزی از این بخش عنوان کرد: علمی کردن تولید هدف اصلی صندوق حمایت از توسعه کشاورزی است وبرای آن تلاش می‌کند.

مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه کشاورزی مازندران، برلزوم حمایت از کشاورزی از اصلاح آب و خاک، واریته ها و غیره تاکید کرد و گفت: در ۱۶ سال گذشته ۴۹ مجمع صندوق برگزار شده است وآخرین مجمع صندوق مازندران با حضور ۹۸ درصد سهامداران برگزار شده است.

وی یادآور شد: صندوق در بخش‌های مختلف، عاملیت جهاد کشاورزی را انجام داده است و توسعه شیوه‌های نوین آبیاری قطره‌ای از فعالیت‌های بزرگ صندوق به شمار می‌رود.

وی افزود: تاکنون ۱۰ هزار بهره برداری از کمک‌های بلاعوض صندوق بهره مند شدند و این صندوق یکی از پویاترین صندوق‌های حمایت از بخش کشاورزی است.

کد خبر 4825294

منبع: مهر

کلیدواژه: تسهیلات بانکی کشاورزی ساری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ایلام شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مبلغ تسهیلات یاد شده از ۱۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان است و تا سقف ۷۵ میلیون تومان نیاز به ضامن ندارد. همچنین تسهیلات ۱۵ میلیون تومانی بدون دریافت سود به فرهنگیان ارائه می‌شود.
گفتنی است این تسهیلات صرفاً برای خرید کالا است و به فرهنگیان شاغل عضو صندوق ذخیره فرهنگیان تعلق می‌گیرد؛ بنابراین فرهنگیان غیر عضو در صورت تمایل برای استفاده از این تسهیلات باید ابتدا نسبت به عضویت در صندوق اقدام کنند.
فرهنگیان می‌توانند با مراجعه به ادارات تعاون آموزش و پرورش در سراسر کشور یا نمایندگی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان در مراکز استان‌ها به عضویت صندوق درآیند؛ همچنین به منظور اطلاع از جزئیات تسهیلات خرید کالا می‌توانند به پایگاه اینترنتی شرکت لیزینگ و رفاه فرهنگیان به آدرس LFCO.CO مراجعه یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۳۶۹۷۰۰۰ تماس حاصل نمایند.

دیگر خبرها

  • صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی در قزوین تقویت شوند
  • پرداخت تسهیلات کم بهره، راهکار توسعه مکانیزاسیون در بخش کشاورزی
  • پرداخت تسهیلات ازدواج به فرزندان اعضای صندوق بازنشستگی شرکت ملی صنایع مس ایران
  • تسهیلات صندوق ذخیره فرهنگیان برای معلمان شاغل
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیب‌دار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • متقاضیان احداث باغ در اراضی شیبدار گلستان از نهال رایگان بهره‌مند می‌شوند
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای