Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.

احمد صفری در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه نمایندگان استان از چندی قبل پیگیر برخورداری بازنشستگان از مزایای مناطق جنگی بودند، اظهار کرد: عقیده داشتیم بازنشستگان نسبت به شاغلین در اولویت هستند، زیرا زمانی که بازنشستگان در معرض بمباران و مشکلات مناطق جنگی بودند شاغلین کنونی که چند سال سابقه کار دارند، نقش کمتری در جنگ داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: استفساریه بهره‌مندی بازنشستگان از این مزایا، امروز (24 دی) در دستور کار مجلس قرار گرفت و مجمع نمایندگان نیز حمایت خوبی از این موضوع داشتند و تلاش کردیم صندلی به صندلی در مجلس بگردیم و نظر نمایندگان را جلب کنیم.

به گفته عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه، خوشبختانه این موضوع امروز(سه شنبه) با رای بالایی در صحن علنی مجلس به تصویب رسید و بازنشستگان نیز از این پس از مزایای مناطق جنگی برخوردار می‌شوند.

صفری خاطرنشان کرد: این مزایا از ابتدای سال 1396 برای بازنشستگان محاسبه خواهد شد و مابتفاوتی که تاکنون پرداخت نشده، به زودی برای آنها پرداخت خواهد شد.

وی تاکید کرد: پنج استان جنگ زده کشور مشمول این طرح هستند و در تمامی شهرستان‌ها و بخش‌هایی که شاغلین پیش از این از مزایای مناطق جنگی برخودار بودند، بازنشستگان نیز از این پس از این مزایا برخوردار خواهند شد.

نماینده کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هم اکنون در شهرستان کرمانشاه فقط دو بخش بیلوار و فیروزآباد از مزایای مناطق جنگی برخودار نیستند، گفت: پیگیر آن هستیم که این دو بخش نیز به مناطق بهره‌مند اضافه شوند و قول حمایت و پیگیری را از استاندار نیز گرفتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی استانی اجتماعی كرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 6 مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان در دیدارش از دانشگاه کلمبیا که آغازگر اعتراضات ضد جنگ اسرائیل در غزه بوده، با گروهی از جمعیت‌ که او را هو می‌کردند، روبرو شد و به سختی توانست چند جمله بگوید. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • هو کردن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا توسط دانشجویان
  • تصویب قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا هو شد
  • فیلم/ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو شد
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • سنای آمریکا بسته کمک به اوکراین، اسرائیل و تایوان را تصویب کرد
  • تصویب کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای اوکراین و اسرائیل در سنا
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • مبارزه تیک‌تاک با لایحه ممنوعیت در آمریکا