Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: توجه همه را به توصیه‌های حاج قاسم در مورد ارتباط با مردم جلب می‌کنم. حاج قاسم معتقد بود که دختر بد حجاب و کم حجاب فرزند ماست.

به گزارش ایسنا، سیده فاطمه ذوالقدر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن  تسلیت به  مناسبت شهادت سردار سلیمانی و هم‌رزمانش و همچنین جان باختگان هواپیمای اوکراینی و شهروندان کرمانی اظهار کرد: لازم است که ضمن پیشگیری از بروز چنین حوادثی، زمینه  آرامش خانواده‌های داغدیده و جامعه تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نیاز امروز کشور ارتقای سرمایه‌ها و اعتماد اجتماعی است تا به پشتوانه این سرمایه‌ها اهداف مطلوب اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی محقق شود. باور داریم که افزایش این سرمایه‌ها در خلاء روی نمی‌دهد و زیرساخت‌های آن بر مدار شفافیت و عمل گرایی صادقانه مهیا خواهد شد.

این عضو فراکسیون زنان مجلس با استناد به یکی از سخنرانی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: توجه همگان را به موضع ایشان در خصوص ارتباط با مردم جلب می‌کنم. حاج قاسم می‌گفت آن دختر با حجاب یا کم حجاب فرزند ماست. این دختران جزوی از جامعه ما و خانواده ما هستند. لذا همگان به ویژه کسانی که تربیون به دست می آورند به گونه‌ای سخن نگویند که موجب تفرقه و انشقاق جامعه شود. پس چه کسی را می‌خواهید حفظ کنید؟

این عضو فراکسیون زنان مجلس در ادامه نطق خود به تصویب طرح‌ها و لوایح فراکسیون زنان اشاره کرد و گفت: ما در این فراکسیون سیاست‌های کاهش فقر مطلق را به کار بستیم افزایش اعتبارات بیمه زنان سرپرست خانوار و زنان بدسرپرست را مصوب کردیم. ما این زنان را در برخورداری از اعتبارات پرداختی برای دیه محکومان جرایم غیر عمد و اخذ وام اشتغال زایی و کارآفرینی در اولویت قرار دادیم.

ذوالقدر افزود: سیاست‌های عدالت جنسیتی در فراکسیون زنان باعث شد که زنان بیشتر در پست‌های مدیریتی حضور داشته باشند افزایش مرخصی زنان از ۶ ماه به ۹ ماه  و پیگیری حقوق و مزایای زنان هم در بخش دولتی و هم در بخش خصوصی از دیگر دستاوردهای فراکسیون زنان است.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در ادامه نطق خود به سایر لوایح و طرح‌های تصویب شده در فراکسیون زنان اشاره کرد و نتایج هر کدام را ذکر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیده فاطمه ذوالقدر وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند

فعال سیاسی اصولگرا گفت: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ همچنین نمایندگان نباید دعواهای سیاسی را وارد مجلس کنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به تشریح اولویت‌های مجلس دوازدهم پرداخت و اظهار کرد: در بدو ورود نمایندگان منتخب مردم به مجلس سوگندی قرائت می‌شود که بیانگر تعهد آن‌ها به این مسئولیت خطیر خواهد بود؛ از این رو به نظر می‌رسد اولویت اول منتخبان مردم باید حفظ این سوگند باشد و مجلس تلاش کند هر روز این سوگند را به نمایندگان یادآوری کند که بر چه اساسی روی کرسی‌های سبز مجلس تکیه زده‌اند.

وی افزود: مهم‌ترین کار ابتدایی نمایندگان منتخب برای برنامه ۵ ساله هفتم این است که دولت را ملزم به ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی در بحث اقتصاد و معیشت به عنوان مطالبه جدی مردم کنند؛ شاید شعار بسیاری از نمایندگان منتخب معیشت مردم باشد اما قاعدتاً نظارت بر عملکرد دولت در این برنامه باید توسط نمایندگان پیگیری شود.

این فعال سیاسی اصولگرا عنوان کرد: توصیه ما به جریان اصولگرایی این است که رقابت‌ها را کنار گذاشته و رفاقت‌ها را در مجلس آغاز کنند چرا که همدلی، انسجام و وحدت یکی از خواسته‌های ما از منتخبان ملت است؛ نمایندگان مردم نباید دعواها و بداخلاقی‌های سیاسی را به مجلس وارد کرده و از تریبون مجلس برای عقده‌گشایی استفاده کنند.

وی در خصوص پیش بینی تشکیل فراکسیون‌های مجلس جدید گفت: پیش‌بینی می‌شود چهار فراکسیون در مجلس شکل بگیرد؛ فراکسیون پایداری، یک فراکسیون با حضور آقای قالیباف، یک فراکسیون با حضور طیفی از نمایندگان که سایر فراکسیون‌ها را قبول ندارند و چهارمین فراکسیون که اصلاح طلبان در آن حضور خواهند داشت.

کنعانی مقدم ادامه داد: اعتقاد دارم فراکسیون اکثریت در مجلس دوازدهم نخواهیم داشت و آرا بین این چهار فراکسیون تقسیم خواهد شد.

کد خبر 735522

دیگر خبرها

  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • مشارکت زنان روستایی در تولید کشور با سهم ۱۲ درصدی
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • بادامچیان: مجلس دوازدهم یک مجلس پرهیاهو خواهد بود /ائتلاف شانا و پایداری در مرحله دوم تاثیری در انتخابات ندارد
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • بازدید بیش از ۱۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از غار سهولان مهاباد