Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@19:28:56 GMT

15 سال زندان برای متهمان پرونده سکه ثامن

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۷۷۲

15 سال زندان برای متهمان پرونده سکه ثامن

رکنا: سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت متهم پرونده سکه ثامن به ۱۵ سال حبس خبر داد.

به گزارش رکنا، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم پرونده سکه ثامن، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و بعد از اینکه پرونده به دادگاه رفت، جلسه دادگاه برگزار و حکم صادر شد گرچه قطعی نشده است.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده که بیش از ۳ هزار شاکی داشت در چند فقره به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است و علاوه بر آن به ۳۶۵۱ میلیارد و ۶۵۴ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۶۸ ریال رد مال در حق شکات محکوم شده است که قبل از این حکم ۷۰۰ میلیارد ریال از اموال به شکات برگشت داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین متهم به ۱۸۱۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۴۱ ریال جزای نقدی در حق دولت به اتهام کلاهبرداری محکوم شده است. بابت اتهام پولشویی به ۹۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۴۹۷ هزار ریال محکوم شده است و این رای بیش از ۲۰۰ صفحه است.

وی افزود: حکم قطعی نیست و به همین جهت هویت متهم پرونده را اعلام نکردم. بعد از قطعیت آن را اعلام می کنم.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت کلاهبرداری اخبار حوادث حبس پرونده متهم متهمان انتظار پرونده سکه ثامن فیلم عکس اخبار تهران تهران سقوط هواپیما حوادث تهران خانواده اوکراینی اوکراین سردار سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران گفت: قاچاقچی ۸۰۰ طاقه پارچه در شهرری به ضبط کالا و پرداخت ۱۲۰ میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، حمید القاصی مهر با اشاره به تعزیر قاچاقچی پارچه گفت: شعبه دوم تعزیرات حکومتی شهرری پرونده قاچاق 800 طاقه پارچه به ارزش 45 میلیارد و 441 میلیون ریال را رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا، متهم را به پرداخت 90 میلیارد و 882 میلیون ریال جریمه نقدی معادل 2 برابر ارزش ریالی کالای کشف شده محکوم کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: شعبه همچنین حکم به پرداخت 30 میلیارد ریال برای ارزش ریالی ماشین حامل صادر و در مجموع متهم را به پرداخت 120 میلیارد و 882 میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

کشف 250 هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی

القاصی مهر در پایان خاطرنشان کرد: با گزارش پلیس امنیت اقتصادی شهرستان ری در خصوص کشف قاچاق پارچه از یک خودرو، پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماج صالحی به اعدام محکوم شد + جزئیات حکم
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان در بیابان‌های ورامین!
  • قاتل گربه ها به ۱۴ ماه زندان محکوم شد !
  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • قاچاقچی پارچه در شهرری بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال جریمه شد
  • قاچاقچی دستمال جادویی در دام پلیس همدان
  • یازدهمین جلسه دادگاه منافقین آغاز شد