Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری در حالی زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار شد که در پایان این مسابقات هیچ رکورد جدیدی جابجا نشد.

رضا میرشفیعی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری که زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار شد، اظهار کرد: در این مسابقات ۱۱۱ ورزشکار از ۱۹ استان در رده سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشتند که در ۱۰ وزن (۴۹، ۵۴، ۵۹، ۶۵، ۷۲، ۸۰، ۸۸ ،۹۷، ۱۰۷ و ۱۰۷+ کیلوگرم) به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات چون زیر نظر کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شد دارای رنکینگ جهانی داشت و رکورد وزنه‌برداران در IPC ثبت می‌شود.

وی درباره علت عدم حضور تیم ملی در این مسابقات گفت: تیم ملی وزنه‌برداری چون فروردین برای شرکت در آخرین مرحله مسابقات کسب سهمیه و تثبیت سهمیه‌های خود راهی امارات می‌شود با تصمیم فدراسیون و کادر فنی قرار بر این شد برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی در این مسابقات شرکت نکنند و پس از پایان این مسابقات تنها در رکوردگیری که توسط کادر فنی انجام خواهد شد حضور پیدا کنند.

سرپرست انجمن وزنه‌برداری در پاسخ به این پرسش که آیا رکورد جدیدی در این مسابقات جابجا شد یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هر چند مسابقات در سطح بالایی برگزار شد و رکوردهای خوبی به ثبت رسید اما رکورد جدیدی جابجا نشد. ما انتظار داشتیم که رکوردها نسبت به گذشته تغییر محسوسی داشته باشد که این اتفاق در هیچ کدام از وزن‌ها رخ نداد.

وی پیرامون این پرسش که آیا نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به تیم ملی دعوت می‌شوند، اظهار کرد: این مسابقات تنها با هدف استعدادیابی، پشتوانه‌سازی و ارتقای رنکینگ انجام می‌شود و قرار نیست پس از پایان این مسابقات وزنه برداری به تیم ملی اضافه شود.

میرشفیعی در پایان همچنین از حضور ۲ وزنه‌بردار مرد و یک وزنه بردار زن غنایی در مسابقات قهرمانی کشور پاراوزنه‌برداری خبر داد و افزود: این ۳ وزنه‌بردار به منظور افزایش رنکینگ جهانی و تثبیت رکوردهای خود در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کردند که پس از پایان این مسابقات از فدراسیون جانبازان و معلولان درخواست کردند که برای آماده‌سازی خود جهت شرکت در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، ۲۰ روز اردو در ایران داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پارا وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  در این بازی ها که در سالن شهیده زهرا همتیان سمنان برگزار شد ، تیم‌های خانه لیزر لبخند و آکادمی رضایان به ترتیب سکو‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را گرفتند
در این بازی‌ها ۱۲ تیم رقابت کردند .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته کاهای کرمانی در رقابت های قهرمانی کشور
  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بدون حضور در فینال
  • تکرار قهرمانی و ثبت یک رکورد تاریخی؛ فرنگی‌کارها امیدمان را بیشتر کردند
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • پایان مسابقات والیبال بانوان در سمنان
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است