Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@13:41:09 GMT

اعزام بیش از یک هزار مبلغ به استان لرستان

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۰۹۸۶۵

اعزام بیش از یک هزار مبلغ به استان لرستان

حجت الاسلام مهدوی، گفت: به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی به مناطق شهری و روستایی لرستان اعزام می شود.

حجت الاسلام «سعید مهدوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با تسلیت ایام فاطمه و شهادت بانوی بزرگ اسلام افزود: اعزام مبلغ به مناطق شهری و روستایی یکی از برنامه های مهم سازمان تبلیغات در مناسبت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت تبلیغی مبلغان بومی استان در طول سال، عنوان داشت: در طول سال و به صورت مستمر مبلغان بومی در مناطق شهری و روستایی در جمع مردم حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در مناسبت های مختلف در کنار بهره مندی از ظرفیت مبلغان بومی از مبلغان غیربومی استان نیز دعوت می شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون به مناسبت دهه دوم ایام فاطمیه بیش از یک هزار مبلغ بومی و غیربومی در استان اعزام می شود.

 

حجت الاسلام مهدوی به نقش مؤثر مبلغان در بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه و خنثی کردن توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: حضور مبلغان و انجام فعالیت تبلیغی موجب کاهش آسیب های اجتماعی و مقابله با هجمه ها می شود.

 

وی در ادامه به آسیب پذیر بودن مناطق روستایی در برابر آسیب های اجتماعی و هجمه های دشمن اشاره کرد و گفت: حضور مبلغ در این مناطق امری ضروری برای جلوگیری از رواج آسیب ها و مصون سازی کانون خانواده در برابر این آسیب های اجتماعی است.

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد انتقام سخت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی طرح ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد ایام فاطمیه اعزام مبلغ تبلیغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد

مصطفی ملکی صادقی گفت: حدود ۶ هزار کیلومتر راه روستایی در استان وجود داردکه در حال حاضر ۷۰درصد این مسیر‌ها آسفالته، ۱۶درصد شوسه و ۱۴ درصد خاکی می‌باشد.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز با هدف توسعه راه‌های روستایی، محرومیت زدایی و افزایش ایمنی در این محورها، عملیات آسفالت ۸۷ کیلومترانجام شد و امسال نیز اجرای آسفالت برای ۷۰ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به هزینه کرد ۲ هزار و ۵۵۰ میلیاد ریال برای آسفالت ۸۷ کیلومتر راه روستایی استان در سال گذشته تصریح کرد: علاوه بر این، پارسال ساخت و زیرسازی ۹۳ کیلومتر راه روستایی در استان لرستان انجام شده است.

ملکی صادقی ادامه داد: در مجموع پارسال ۲۰ روستای استان از راه آسفالته بهره‌مند شدند و امسال نیز مطابق قانون برنامه ششم توسعه، آسفالت راه‌های روستایی برای روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان در اولویت قرار دارد.

وی مهمترین مانع در طرح آسفالت راه‌های روستایی را کمبود اعتبار برشمرد و افزود: در مواقعی نیز معارضان محلی مانع انجام طرح می‌شوند که انتظار می‌رود برای توسعه روستا و ایمنی تردد اهالی، در فروش زمین و همکاری با راهداری اهتمام داشته باشند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۰ راه روستایی در شهرستان بم مسدود شد
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • پایان واکسیناسیون طیور لرستان علیه بیماری نیوکاسل
  • ۳۰۲ کیلومتر راه روستایی در لرستان آسفالت شد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • آغاز طرح پرورش مرغ بومی ویژه زنان روستایی در مهاباد
  • تیم شهید نادری قهرمان جام ۳ جانبه روستایی نهاوند شد
  • فعالیت ۴۲ مرکز مشاوره در لرستان
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس