Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر نفت عنوان کرد: سهمیه گازوئیل تخصیص یافته به کامیون‌های درون‌شهری کفاف فعالیت ماهانه آنها را نمی‌کند نسبت به بررسی این موضوع اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت عنوان کرد: سهمیه اختصاص داده شده گازوئیل به کامیون‌های درون‌شهری کفاف فعالیت ماهانه آنها را نمی‌دهد ضروری است بررسی و نسبت به رفع نیاز واقعی آنان اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به وزیر نفت به شرح زیر است. 

همانگونه که مستحضرید ناوگان درون‌شهری مسئولیت حمل و نقل بار در شهرها و روستاها را به عهده دارند سهمیه تخصیصی ماهانه گازوئیل کفاف فعالیت آنها را نمی‌دهد و همین مسأله باعث رواج قاچاق می‌شود. 

لذا نسبت به بررسی و برنامه‌ریزی برای تأمین نیاز واقعی آنان اقدام فرمایید.

وی همچنین در تذکری به محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش بر این نکته تأکید کرد:  نسبت به اجرا وضعیت حقوق نیروهای خدماتی مدارس اقدام کنید این قشر با وجود زحمات فراوان حقوق ناچیزی را دریافت می‌کنند. 

متن کامل تذکر نماینده شاهین‌شهر به محسن حاجی‌میرزایی به شرح زیر است. 

جناب آقای وزیر، گذراندن زندگی در شرایط سخت کنونی با حقوق حداقلی شرایط را برای عزیزترین کارکنان آموزش و پرورش یعنی نیروهای خدماتی و مستخدمین مدارس سخت کرده است عزیزانی که با توجه به کمبود نیروی انسانی بعضاً‌ در دو مدرسه مسئولیت کارهای مربوط را بر عهده گرفته‌اند تا مشکلی در روند مدارس بروز نکند.

14 ماه پیش در پاسخ به تذکر این جانب در همین خصوص وزیر محترم وقت نوشتند پیگیری خواهد شد و بخشی از مشکلات نامبردگان رفع خواهد شد اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است این در حالی است که مجلس شورای اسلامی با توجه به اصل 75 قانون اساسی امکان قانون‌گذاری ندارد و لاجرم بایستی لایحه توسط جنابعالی تهیه و از طرف دولت به مجلس برای تصویب ارائه شود.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مجلس وزیر نفت مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام عصر چهارشنبه در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان با حضور دکتر هدایت مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور، با بیان اینکه اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است، گفت: سد چناره در چرداول که تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است با وجود انجام مطالعات، توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات خارج شده که درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری خصوصاً در مرکز استان بسیار فرسوده است به طوری که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که رفع آن اعتبار مناسب و کار شبانه روزی و جهادی می‌طلبد.

هژبری ضمن بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های گل‌گل فرسوده است، توضیح داد: برخی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

وی در حوزه حمل و نقل درون شهری نیز خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های درون شهری در ایلام بسیار فرسوده هستند و تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس جهت خدمت در اربعین و مرکز استان داریم که بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد.

کد خبر 6088259

دیگر خبرها

  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • بیشترین علت تصادفات درون‌شهری کردستان اعلام شد
  • موتورسیکلت‌ها با ۳۵ درصد از عوامل تصادفات درون شهری هستند
  • اعتبار سدسازی در ایلام قطره چکانی است
  • پرونده تورم ۱۴۰۳ باز شد؛ افزایش تورم خوراکی‌ها در شهر و روستا
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • میزان سفر‌های حمل ونقل عمومی درون شهری ۵۰ درصد است
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تصادفات درون شهری کرمانشاه