Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان کروات امیدوار است با تلاش خود مجددا دروازه بان اصلی تیمش باشد.

طرفداری- تاخیر بوژیدار رادوشوویچ در بازگشت به تمرینات پرسپولیس، مسئله ای بوده که در روزهای اخیر برای دروازه بان کروات حاشیه ساز شده است.

در مصاحبه با سایت dalmatinskiportal کشور کرواسی، دروازه بان پرسپولیس در این خصوص گفت:

سه شنبه گذشته من از اشپلیت به فرانکفورت رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من چهارشنبه از آنجا به تهران پرواز داشتم. بعد از سقوط هواپیمای اوکراین پروازم به تاخیر افتاد. روز بعدش عازم تهران شدم اما خلبان بعد از 2 و نیم ساعت پرواز بنا به مسائل سیاسی مجبور شد به رومانی برگردد. افرادی که در هواپیما بودند به خاطر آن خبر تلخ شروع به گریه کردند.

وی افزود:

آن ها از من سوال کردند که از طریق دیگری می خواهی به تهران بروی. من اعلام کردم که به اشپلیت برمی گردم. از باشگاه با من تماس گرفته شد و اعلام شد که مشکلی برای حضور در تهران وجود ندارد. در آن لحظه ترسی نداشتم اما چون خانواده ام همراهم بود، وضعیت فرق می کرد. اگر تنها بودم راحت تر می توانستم تصمیم گیری کنم. اکنون قصد دارم امروز(سه شنبه) از طریق زاگرب به دوحه بروم و از آنجا عازم تهران شوم.

گلر کروات درباره اینکه آیا این حادثه به روی پرسپولیس تاثیری نمی گذارد، گفت:

باشگاه به طور عادی فعالیت خود را انجام می دهد. اگرچه گابرئیل کالدرون، سرمربی آرژانتینی بعد از دوران استراحت به ایران برنمی گردد. البته این را بگویم این موضوع به وضعیت سیاسی ربطی ندارد بلکه مشکل او مالی بود.

کالدرون کسی بود که به رادوشوویچ اعتماد کرد و در چندین بازی علیرضا بیرانوند را نیمکت نشین کرد. او درباره این اعتماد مربی آرژانتینی، گفت:

او به من اعتماد کرد و من نیز با حداکثر قوا کار کردم. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و در ترکیب اصلی باشم. باید ببینیم اوضاع در آینده چگونه پیش می‌رود. من در اشپلیت با دو مربی تمرین می کردم. مطمئنا از رفتن کالدرون از پرسپولیس کمی ناراحت هستم. مسابقات لیگ برتر از تاریخ 26 ژانویه آغاز می شود و هدفم این است که در سریع ترین زمان ممکن به آنجا بروم و درگیر کار شوم. در نیم فصل دوم به دنبال قرار گرفتن در ترکیب اصلی هستم.

وی ادامه داد:

علیرضا دروازه بان تیم ملی ایران است. او کسی است که در جام جهانی 2018 پنالتی رونالدو را گرفت. او جزو 3 بازیکن برتر سال 2019 آسیا بود. وقتی رقیب چنین قدری داشته باشید، فشار روی شما زیاد می شود اما من به خودم و خانواده ام در سال گذشته افتخار می کنم. در چند بازی گذشته این تلاش هایم به واقعیت پیوست و از این فرصت نهایت استفاده را کردم. اگرچه در ابتدا بسیاری از هواداران درباره قرار گرفتن من در چارچوب پرسپولیس به عنوان گلر یک بدبین بودند اما با گذشت زمان همه آنها مرا پذیرفتند. در ابتدا درباره من اختلاف نظر بود ولی همه چیز با گذشت زمان حل شد و هواداران مثل بیرانوند عاشق من شدند. علیرضا یک ایرانی و سنگربان تیم ملی این کشور است. بسیاری از موفقیت های ما مدیون عملکرد او است. من یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم. این باشگاه یکی از بزرگترین و محبوب ترین تیم های آسیاست.

گلر دوم سرخ پوشان درباره تعداد هوادارانشان، گفت:

ما به صورت میانگین در هر بازی خانگی 40 هزار هوادار داریم. در بازی های حساسی مثل دیدار با استقلال و سپاهان این رقم به 80 تا 100 هزار نفر می رسد. تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای من بسیار ارزشمند بود. ما یک موفقیت بزرگ در آسیا کسب کردیم چون ما با بازیکنان داخلی موفق شدیم به این مرحله برسیم درحالیکه رقبای ما بازیکنان خارجی در سطح اول داشتند. ما برای رسیدن به فینال، السد قطر را که ژاوی هرناندز را ترکیب خود داشت، حذف کردیم و همچنین الدحیل را شکست دادیم که اخیرا ماریو مانژوکیچ را به خدمت گرفته است.

رادوشوویچ درباره درک غرب از ایران، گفت:

درک رسانه ها از ایران اشتباه است. آنها تصویر اشتباهی را از ایران نشان می دهند. درست است اینجا فقیر نیز وجود دارد ولی ثروتمندان بسیاری نیز حضور دارند. تهران به عنوان یک شهر خوب نزدیک به 18 میلیون جمعیت دارد. شما هر چه دلتان می خواهید در اینجا دارید. مراکز خریدهایی در تهران وجود دارد که 3 برابر بزرگتر از مراکز خرید اشپلیت و زاگرب هستند. فقط من به ترافیک اینجا عادت نکردم. من در قراردادم شرط کردم که راننده داشته باشم. اینجا هرکس قوی تر باشد اول می‌رود اما هیچ تصادفی نیز صورت نمی‌گیرد.

بوژیدار درباره قدرت پرسپولیس در چند سال گذشته، گفت:

ما در 3 سال گذشته قهرمان لیگ ایران بودیم. فقط امسال وضعیتمان بدتر شد چون مربی جدید آمده بود. به تراکتور و سپاهان باختیم و یک شکست خانگی دیگر آوردیم. اما بازهم ما صدرنشین لیگ ایران شدیم و 3 امتیاز بیشتر از سپاهان داریم. دو دربی پیش رو داریم و باید خودمان را آماده کنیم. بزرگترین قدرت ما این است که ما سال ها در کنار هم بازی کردیم و هماهنگی خوبی داریم.

گلر پرسپولیس در پایان درباره تعداد فالورهایش در اینستاگرام که به 618 هزار نفر می رسد و محبوبیتش، گفت:

اگر نام خانوادگی ام آسان بود تعداد بیشتری دنبال کننده داشتم. به خاطر سختی اسمم نمی توانند در گوگل خوب سرچ بزنند. واقعا در جایی باشم و بتوانم راحت باشم سخت است. حتی من در حین سالاد خوردن نیز از سوی هواداران محاصره می شوم و از من عکس سلفی می گیرند. این بسیار شگفت انگیز است که هواداران چقدر بازیکنانشان را دوست دارند. این یک عشق بزرگ است. آنها حتی در زمان های باخت تیم نیز ما را حمایت می کنند تا تیم به جلو پیش برود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است

به گزارش خبرآنلاین به نقل از هم میهن، عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی سیاست خارجی و معاون سابق وزارت خارجه؛ در نشست مجازی کلاب کافه خبر در اسپیس ایکس گفت: در حال حاضر و پس از فروکش کردن تنش ایران و اسراییل، پس از حمله به کنسولگری، زمان استفاده از ابزار سیاسی و دیپلماسی و به تعبیری موشک‌های دیپلماتیک برای تثبیت قدرت ایران است. مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه‌های قدرت صورت نمی‌گیرد و به جایی هم نمی‌رسیم.

عراقچی گفت: باید پس از زدن ضربه نظامی وارد میدان سیاسی و امتیازگیری می‌شدیم و الان وقت ورود به میدان سیاسی و دیپلماسی است. از پشت صحنه خبر ندارم و اطلاعات من فقط رسانه ای است. اما درخواستی از طرف ایران قطعا وجود نداشته که توقف حمله به غزه در مقابل عدم حمله ما اتفاق بیفتد. این حرف‌ها بخشی از همان جنگ‌های روانی و رسانه‌ای است که آنان انجام دادند تا مانع حمله ایران شوند که موفق نشدند. باز هم تاکید می‌کنم، مذاکرات سیاسی دست آوردهای میدانی را نقد می‌کند. هیچ مذاکره سیاسی بدون اتکا به مولفه‌های قدرت صورت نمی‌گیرد و به جایی هم نمی‌رسیم.

احتمال حمله به رفح هنوز زیاد است

عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران، معتقد است: احتمال حمله به رفح در غزه، هنوز زیاد است و منتفی نشده ولی اسرائیل را نمی‌تواند از این بن بست نجات دهد. درگیری با ایران اسرائیل را به مراتب ضعیف‌تر کرده است.

عراقچی همچنین می‌گوید: پس از کاهش تنش فعلی، باید با افزایش تحرکات دیپلماتیک اجازه ندهیم که فشار و هزینه به کشور وارد شود.

وی در همین رابطه افزود: باید سیاست‌ها و راهبردهای همسایگی با کشورهای همسایه را تقویت و به‌روز کنیم. نباید اجازه داد ایران را خطری برای کشورها قلمداد کنند.

دبیرشورای راهبردی سیاست خارجی گفت: پس از تحولات اخیر، قدرت ایران به حدی افزایش یافته که فراتر از منطقه رفته است.

عراقچی خاطرنشان کرد: گاهی در گذشته به موقع از فرصت‌های پیش آمده استفاده نشد و آن فرصت‌ها تبدیل به تهدید شدند. برعکس گاهی حتی تهدیدها با مدیریت درست به فرصت تبدیل شده‌اند مثل حمله به سفارت ایران در دمشق که به فرصت بزرگی برای ایران مبدل شد. الان باید از این فرصت به دست آمده بهترین و بیشترین استفاده را کرد. میدان، دیپلماسی و رسانه در هر رویدادی باید با هم حرکت کنند. میدان و دیپلماسی احتیاج به رسانه هایی دارند که بتوانند روایت مطلوب از یک واقعه سیاسی یا نظامی را تولید کنند. روایت‌سازی خودش یک فن و تخصص است. در داستان اخیر (درگیری نظامی ایران و اسراییل) ضلع سوم یعنی رسانه، کمی عقب ماند؛ اما میدان و دیپلماسی با هم کار کردند و خیلی قوی ظاهر شدند.

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران، خاطرنشان کرد: در درگیری با اسراییل، تا لبه حساس جنگ رفتیم، اما در نهایت با مدیریت هوشمندانه با موفقیت بازگشتیم. می‌توان گفت حداقل در کوتاه مدت دیگر درگیری نخواهیم داشت ولی احتمال اینکه اسرائیل باز دست به اقداماتی مثل ترور بزند وجود دارد.

عراقچی اضافه کرد: اسرائیلی‌ها در محاسبات ژئوپولتیک و راهبردی عرصه را به ایران باختند. در حوزه راهبردی، ضربه موشکی ایران به معادلات امنیتی منطقه شکل جدیدی داد و معادلات قدرت به نفع ایران عوض شد. ایران بصورت مستقیم وارد عملیات شد و ضربه ای وارد کرد که اسرائیل نتوانست در همان تراز پاسخ دهد. ۳ لایه دفاعی "گنبد آهنین"، "پیکان" و "فلاخن داود" و چهارمین لایه "هواپیماهای جنگنده آنان" و لایه پنجم هم دوستان اسرائیل، یعنی امریکا و انگلیس و فرانسه و برخی کشورهای منطقه بودند که به دفاع در مقابل حمله موشک‌های ایران برخواستند. موشک‌های ما از این ۵ لایه عبور کردند و به هدف رسیدند.

دیپلمات ارشد کشورمان اضافه کرد: اسرائیلی‌ها علیرغم اظهارات اول خود که مدعی بودند ٩٩ درصد موشک ها را زده اند در آخرین آمار اذعان کردند که تنها توانسته اند ۸۴ درصد موشک‌ها و پهبادها را بزنند. این درحالی است که پهپادها اصولاً برای فدا شدن و راه باز کردن برای موشک‌ها شلیک شده بودند.

این یک واقعیت است که اسرائیل همه توان دفاعی خود را بکار گرفت تا حمله را دفع کند ولی ایران همه توان تهاجمی خود را بکار نگرفت. ایران به لحاظ راهبردی توانست بازدارندگی را احیا و تثبیت کند و این اهمیت بسیار زیادی دارد. ارزش فنی عملیات ایران بسیار بالا بود. اکنون توان ژئوپلیتیک ایران به شدت بالا رفته است و از این ظرفیت باید استفاده کرد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898616

دیگر خبرها

  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاوردهای اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت/ استقبال پر شور ملت پاکستان
  • سفر رئیس‌جمهور ایران به پاکستان دستاورد‌های اجتماعی، سیاسی و منطقه‌ای داشت
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • (تصاویر) نگاه رسانه‌های خارجی به ایران؛ از عید نوروز تا شادی حمله به اسرائیل