Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی فوتسال زیر20سال ایران به تورنمنت تایلند اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی‌ فدراسیون فوتبال، داود پرهیزگار در مورد آخرین وضعیت تیم فوتسال زیر 20سال ایران گفت: تیم فوتسال زیر ۲۰سال کشورمان حد فاصل مهر و آبان سال ۹۹ در مسابقات قهرمانی زیر ۲۰ سال آسیا به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این منظور تمرینات این تیم پس‌ از استعدادیابی سه مرحله‌ای انجام شده از روز گذشته زیر نظر علی صانعی سرمربی این تیم آغاز شده است.

رییس کمیته فوتسال افزود: باتوجه به دعوت چند روز اخیر فدراسیون تایلند از تیم ملی فوتسال بزرگسالان کشورمان جهت حضور در تورنمنت شش جانبه و عدم تمایل کادرفنی تیم فوتسال بزرگسالان برای اعزام به این تورنمنت، تصمیم گرفتیم که با هدف ایجاد شرایط رقابتی سطح‌ بالا برای بازیکنان جوان فوتسال کشورمان، رایزنی‌های خود را جهت اعزام این تیم به جای تیم بزرگسالان انجام بدهیم. پس از اقداماتی که انجام دادیم، در نهایت موافقت لازم را از سوی تایلند دریافت کردیم که از نظرم این اقدام ما دو دستاورد فوق‌العاده در پی خواهد داشت.

پرهیزگار ادامه داد: اول ‌اینکه بازیکنان جوان ما تجربه تکرار نشدنی را از حضور و رقابت با تیم‌های ملی بزرگسالان بدست می‌آورند، چراکه به غیر‌ از مالزی چهار تیم‌ تایلند، ترکمستان، تاجیکستان و کویت خود را آماده مسابقات قهرمانی آسیا کردند و با تمام قوا در این تورنمنت حاضر می‌شوند. دومین دستاورد این اعزام، شناخت از سطح فنی و میزان آمادگی تیم‌های شرکت کننده است که با تعاملی که بین کادرهای فنی دو تیم زیر ۲۰ سال و بزرگسالان وجود دارد، در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۰ نکات لازم در اختیار کادر فنی بزرگسالان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتسال تیم ملی فوتبال تایلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۰۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی

تیم‌های ملی فوتسال تایلند، ویتنام، ازبکستان و عراق به مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا صعود کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای سوم و پایانی گروه‌های اول و دوم رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا که هفدهمین دوره آن هم‌اکنون در کشور تایلند برگزار می‌شود روز گذشته _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ پیگیری شد و تیم‌های ملی فوتسال تایلند به‌همراه ویتنام از گروه اول و همچنین عراق به‌همراه ازبکستان از گروه دوم راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند.

تایلند - ویتنام

رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا که به میزبانی تایلند برگزار می‌شود در گروه A به پایان رسید و تیم‌های ملی تایلند به‌همراه راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شدند و میانمار و چین از گردونه رقابت‌ها کنار رفتند.

این دیدارها روز یک‌شنبه به صورت همزمان از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شد و تایلند موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد ویتنام عبور کند و با ۹ امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شود.

میانمار - چین

در دیگر مسابقه گروه اول رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا، تیم‌های میانمار و چین به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با برتری سه بر یک میانمار خاتمه یافت.

بدین ترتیب در جدول این گروه تایلند با ۹ امتیاز صدرنشین شد و ویتنام با چهار امتیاز و تفاضل‌گل صفر در رده دوم قرار گرفت. میانمار با چهار امتیاز و تفاضل گل منفی‌سه سوم شد و نتوانست جواز حضور در دور حذفی را کسب کند. چین هم بدون امتیاز به کار خود در این بازی‌ها پایان داد.

عراق - استرالیا

عراق در یکی از بازی‌های پایانی گروه دوم جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا، استرالیا را با شکست شش بر دو بدرقه کرد تا با شش امتیاز، به‌عنوان تیم دوم جدول صعود کند. عربستان و استرالیا هم به ترتیب با سه و صفر امتیاز حذف شدند.

ازبکستان - عربستان‌سعودی

در دیگر دیدار گروه B تیم‌ملی فوتسال ازبکستان توانست با نتیجه سه بر یک از سد عربستان بگذرد تا همانند تایلند، با کسب هر ۹ امتیاز ممکن به یک‌چهارم نهایی برسد.

با توجه به نتایج دو گروه نخست جام، تایلند از ساعت ۱۴:۳۰ روز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ (به وقت ایران) مقابل عراق صف‌آرایی می‌کند و ازبکستان از ساعت ۱۷:۳۰ همین روز مقابل ویتنام به میدان می‌رود.

کد خبر 746809

دیگر خبرها

  • صعود شرقی‌های قاره‌کهن به مرحله یک‌چهارم نهایی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ صعود ازبکستان و عراق و حذف عربستان و استرالیا
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ صعود تایلند و ویتنام به دور حذفی
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ویتنام، ازبکستان و عراق صعود کردند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم نهایی جام ملت های فوتسال رسیدند
  • تایلند و ویتنام به یک چهارم‌نهایی جام ملت‌های فوتسال رسیدند
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • صعود دلهره‌آور فوتسال ایران در مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا - تایلند
  • ملی‌پوشان تنیس با پرواز جایگزین راهی اردن می‌شوند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ترکیب ایران مقابل تایلند