Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-24@02:33:49 GMT

بارسلونا ثروتمندترین باشگاه جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۰۳۱

بارسلونا ثروتمندترین باشگاه جهان شد

باشگاه بارسلونا برای اولین بار در صدر فهرست ثروتمندترین باشگاه‌های جهان قرار گرفت. بر اساس اعلام «دلویت»، شرکت حسابرسی آمریکایی که بزرگترین شرکت خدمات حرفه‌ای در جهان به شمار می‌رود، باشگاه بارسلونا با درآمد ۸۴۰.۸ میلیون یورویی از حق پخش تلویزیونی، اسپانسر‌ها و فروش بلیت در طول فصل ۱۹-۲۰۱۸ برای اولین بار ثروتمندترین باشگاه جهان لقب گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئال مادرید که در فصل ۱۸-۲۰۱۷ ثروتمندترین باشگاه جهان معرفی شده بود، در این فهرست با یک پله سقوط و با درآمد ۷۵۷.۳ میلیون یورویی در مکان دوم جای دارد و باشگاه منچستریونایتد بدون تغییر جایگاه با درآمد ۷۱۱.۵ میلیون یورویی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

باشگاه بایرن مونیخ هم با درآمد ۶۶۰.۱ میلیون یورو جایگاه چهارمی خود را حفظ کرد و بالاتر از باشگاه‌های پاری‌سن‌ژرمن (یک پله صعود) و منچسترسیتی (یک پله سقوط) ایستاده که به ترتیب ۶۳۵.۹ میلیون یورو و ۶۱۰.۶ میلیون یورو درآمد داشته‌اند. لیورپول، قهرمان اروپا هم با ۶۰۴.۷ میلیون یورو تغییری در جایگاه هفتمی‌اش به وجود نیامده است.

همچنین تاتنهام با درآمد ۵۲۱.۱ میلیون یورویی دو پله صعود داشته و در مکان هشتم جای گرفته، چلسی با درآمد ۴۱۳ میلیون یورویی یک پله سقوط کرده و در رتبه نهم ایستاده و یوونتوس هم با ۴۵۹.۷ میلیون یورو درآمد و با یک پله صعود، مکان دهم را به خود اختصاص داده است.



تسنیم / لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gmt برچسب ها: بارسلونا ، رئال مادرید ، منچستر یونایتد ، ثروتمندترین ، فیفا ، یوفا

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: بارسلونا رئال مادرید منچستر یونایتد ثروتمندترین فیفا یوفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس در دقیقه ۱۸ + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بارسلونا سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • فشار شدید هزینه مسکن بر خانوارهای کم‌درآمد اروپایی
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • فیلم| فیلم VAR گل سالم بارسلونا مقابل رئال درآمد
  • کاسه صبر بارسلونا لبریز شد: دی یونگ را با ۷۰ میلیون یورو می‌فروشیم
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۳ - ۲ بارسلونا + ویدئو
  • گل سوم رئال مادرید به بارسلونا توسط بلینگام در دقیقه ۹۱ + ویدئو
  • گل دوم رئال مادرید به بارسلونا توسط واسکز در دقیقه ۷۳ + ویدئو
  • گل اول رئال مادرید به بارسلونا توسط وینیسیوس در دقیقه ۱۸ + ویدئو
  • نبرد اسپانسرهای رئال مادرید و بارسلونا؛ کهکشانی‌ها با بیش از 200 میلیون یورو پیشتاز هستند
  • گران ترین تیم منتخب ال کلاسیکو