Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید سعیدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برآورد خسارت ها از دیروز همزمان با پایان یافتن فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان با همکاری شهرستان‌ها آغاز شده است.

وی ادامه داد: نزولات جوی اخیر خسارت های بسیاری به زیرساخت‌های استان کرمان از جمله در بخش راه به مسیرهای ارتباطی اصلی، فرعی، عشایری، روستایی، پل‌ها و ابنیه ارتباطی و در بخش کشاورزی به مزارع، باغات، گلخانه‌ها، تاسیسات آبی و قنوات وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: همچنین حوادث جوی اخیر در بخش خطوط انتقال آب و برق به خطوط فشار متوسط، شبکه های روستایی، خطوط انتقال آب و تاسیسات جانبی و به واحدهای مسکونی روستایی خسارت زده و برخی از آنان را تخریب کرده است.

وی بیان داشت: بسیج تمامی امکانات و ظرفیت های استان کرمان موجب شده تا به امروز تمامی محورهای مواصلاتی اصلی و روستایی استان کرمان بازگشایی شوند و قطعی برق ۲ روستای استان کرمان پس از بارندگی های اخیر تا ظهر امروز(سه شنبه) وصل می شود.

بارش نزولات جوی ۳۷۰ میلیارد ریال به راه‌های کرمان خسارت زد

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان هم گفت: بارش باران و برف طی چهار روز اخیر افزون بر ۳۷۰ میلیارد ریال به محورها و ابنیه ارتباطی شمال این استان خسارت وارد کرده است.

احسان عراقی‌زاده افزود: بارندگی های اخیر خسارت‌های بسیاری به محورهای ارتباطی شمال استان کرمان از جمله تخریب شانه‌های راه‌های اصلی و فرعی، راه‌های روستایی شنی، آب بردگی محورها، تخریب رویه های آسفالت به علت نمک پاشی و یخ زدایی مستمر، خسارت به خط کشی محورهای اصلی و فرعی، تخریب و خوردگی پل‌ها در گردنه های برف‌گیر استان کرمان و تخریب سازه های کمکی رادیه و برید ابنیه ارتباطی وارد کرده است.

نزولات جوی به صورت بارش باران و برف از عصر پنجشنبه هفته گذشته در استان کرمان آغاز شد و تا پایان روز یکشنبه هفته جاری ادامه داشت.

برچسب‌ها خسارت سیل حوادث جوی (سیل وآبگرفتگی و کولاک و برف) کرمان سیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خسارت سیل کرمان سیل خسارت سیل کرمان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد، گفت: وقوع سیل در ابتدای امسال، یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف استان خسارت وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازدهدشت، علی رضا نیک‌روز در بازدید از مناطق مختلف شهرستان چرام، اظهار داشت: بیشتر خسارت‌های وارد شده مربوط به حوزه‌های کشاورزی و راه‌های روستایی و عشایری استان است.

وی عنوان کرد: چنانچه پیش از وقوع بارش‌ها پیش بینی‌ها، تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه به‌کار گرفته نشده بود قطعا خسارات بیشتری به حوزه های مختلف در استان وارد می‌شد.

نیک‌روز ابراز کرد: استاندار در رابطه با پیش‌بینی و پیشگیری از حوادث و کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه به خصوص بارش‌ها بر آمادگی همیشگی دستگاه های عضو مدیریت بحران استان و همه دستگاه‌های اجرایی تاکید داشته‌اند و با وجود حادثه خیز بودن استان اما توانسته‌ایم در پیشگیری و کاهش خسارات ناشی از حوادث اقدام شود.

وی با بیان اینکه این بارش‌ها باعث کاهش تنش کم آبی و بی آبی در استان می‌شود، تصریح کرد: به لطف پروردگار این بارش ها به لحاظ کشاورزی، تامین آب سدها و زیر زمینی موثر بوده است.

سید عبدالرحمن توفیقیان، فرماندار شهرستان چرام هم گفت: عمده خسارت‌ها ناشی از سیل در چرام به باغات، مزارع، زمین‌های کشاورزی، کانال‌های آبرسانی، سرآب بندی‌ها و ابنیه فنی، راه‌های روستائی و عشایری است.

حمیدرضا پیمان جو مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: وضعیت جاده‌های تخریب و یا خسارت دیده استان بررسی و ارزیابی شده است و مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت راه‌های جنوب کرمان در پی بارندگی‌های اخیر
  • خسارت صد میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به بنا‌های تاریخی سیرجان
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • سیل ۱۵۰۰ میلیارد تومان به کهگیلویه وبویراحمد خسارت زد
  • خسارت ۱۸ هزار میلیارد ریالی سیل به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان
  • جان‌باختگان سیل در افغانستان به بیش از ۷۰ نفر رسید
  • تخریب قبور ائمه بقیع از تلخ‌ترین حوادث تاریخ اسلام بود
  • بخش زیادی از حملات هکری رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی خنثی شد
  • بخش زیادی از حملات هکری توسط رژیم صهیونیستی به زیرساخت‌های ارتباطی کشور خنثی شده است
  • سیل اخیر در کرمان، خسارت جانی نداشته است