Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-23@07:15:51 GMT

15 سال حبس برای متهم پرونده سکه ثامن

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۲۷۶

15 سال حبس برای متهم پرونده سکه ثامن

پول نیوز - سخنگوی قوه قضاییه از محکومیت متهم پرونده سکه ثامن به 15 سال حبس خبر داد.

 

به گزارش پول نیوز، غلامحسین اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره صدور حکم پرونده سکه ثامن، گفت: با پیگیری‌های انجام شده و بعد از اینکه پرونده به دادگاه رفت، جلسه دادگاه برگزار و حکم صادر شد گرچه قطعی نشده است.

وی افزود: متهم اصلی این پرونده که بیش از ۳ هزار شاکی داشت در چند فقره به ۱۵ سال حبس تعزیری محکوم شده است و علاوه بر آن به ۳۶۵۱ میلیارد و ۶۵۴ میلیون و ۹۷۵ هزار و ۶۸ ریال رد مال در حق شکات محکوم شده است که قبل از این حکم ۷۰۰ میلیارد ریال از اموال به شکات برگشت داده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اسماعیلی گفت: همچنین متهم به ۱۸۱۲ میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۴۴۱ ریال جزای نقدی در حق دولت به اتهام کلاهبرداری محکوم شده است. بابت اتهام پولشویی به ۹۹ میلیارد و ۲۲۲ میلیون و ۴۹۷ هزار ریال محکوم شده است و این رای بیش از ۲۰۰ صفحه است.

وی افزود: حکم قطعی نیست و به همین جهت هویت متهم پرونده را اعلام نکردم. بعد از قطعیت آن را اعلام می کنم.

 

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: سکه ثامن پول نیوز غلامحسین اسماعیلی پولشویی دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان

کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پرونده شکایت هافبک پیشین پرسپولیس از این باشگاه، به سود بازیکن فعلی فولاد حکم داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون درباره برخی از پرونده‌های مطروحه در این کمیته، احکام زیر را صادر کرد:

* با توجه به شکایت پیمان رنجبری از باشگاه نفت مسجدسلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 11 میلیارد و 380 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 434 میلیون و 147 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان چهار میلیارد ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت شروین بزرگ از باشگاه مس کرمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 19 میلیارد و 419 میلیون و 600 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 740 میلیون و 857 هزار و 740 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان پنج میلیارد و 580 میلیون و 400 هزار ریال قرار رد صادر کرد.

احضار پیشکسوت استقلال به کمیته اخلاق

* در پی شکایت احسان پهلوان از باشگاه پرسپولیس، این باشگاه به پرداخت مبلغ هشت میلیارد و 681 میلیون و 97 هزار و 500 ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 331 میلیون و 183 هزار و 870 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان یک میلیارد و 318 میلیون و 902 هزار و 500 ریال قرار رد صادر کرد.

* با توجه به شکایت هومن ربیع‌زاده از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و 800 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 221 میلیون و 270 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* در پرونده شکایت فرزاد حاتمی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 175 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 121 میلیون و 126 هزار و 250 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

روایت معاون باشگاه سایپا از درگیری‌های دیدار با خیبر

* در پی شکایت ابراهیم صادقی از باشگاه مس رفسنجان، این باشگاه به پرداخت مبلغ سه میلیارد و 420 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 130 میلیون و 473 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان پنج میلیارد و 540 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

* در پرونده شکایت محمد سلطانی‌مهر از باشگاه ذوب‌آهن اصفهان، این باشگاه به پرداخت مبلغ شش میلیارد و 562 میلیون و 500 هزار ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 250 میلیون و 359 هزار و 375 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 9 میلیارد و 505 میلیون و 985 هزار و و 850 ریال قرار رد صادر کرد.

* در پی شکایت امیر محکم‌کار بادله از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 50 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 40 میلیون و 57 هزار و 500 ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقره داغ شدن تعمیرکار متقلب در قائم شهر
  • ضبط ۲۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در سیرجان
  • احسان پهلوان پرسپولیس را نقره‌داغ کرد
  • پهلوان پرسپولیس را ۹۰۰ میلیون تومان محکوم کرد
  • محکومیت باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت احسان پهلوان
  • احسان پهلوان، پرسپولیس را نقره داغ کرد؛ 868 میلیون تومان ناقابل!
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • سرخپوش سابق پرسپولیس را محکوم کرد
  • محکومیت ۹۰۰ میلیونی باشگاه پرسپولیس با شکایت پهلوان
  • جریمه‌های میلیونی برای بازی جنجالی لیگ دسته اول