Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-29@00:52:24 GMT

پرش شاخص تا ارتفاع ۳۹۵ هزار واحدی

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۰۸۹۴

پرش شاخص تا ارتفاع ۳۹۵ هزار واحدی

خبرگزاری میزان- شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و چهارمین روز دی ماه با رشد ۳۸۷۴ واحدی به پله ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحدی رسید. تاریخ انتشار: 12:56 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۶۸۴ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، شاخص بورس و اوراق بهادار تهران در بیست و چهارمین روز دی ماه با رشد ۳۸۷۴ واحدی به پله ۳۹۵ هزار و ۹۱۲ واحدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در معاملات امروز تعداد ۶ هزار و ۱۸۳ سهم اوراق بهادار به ارزش ۳۴ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۹۳۵ ریال در بیش از ۵۹۴ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

بر این اساس شاخص قیمت (وزنی-ارزشی) بیش از ۱۰۳۶ واحد، شاخص آزاد شناور ۶۶۳۳، شاخص بازار اول ۳۳۶۱ واحد، شاخص بازار دوم ۵۴۲۷ واحد، شاخص کل (هم‌وزن) ۱۶۶۴ واحد، شاخص قیمت (هم‌وزن) ۱۱۱۱ واحد رشد را تجربه کرد.

معاملات بازار فرابورس  بیش از ۴۹ واحد رشد کرد

شاخص فرابورس نیز در معاملات امروز با رشد بیش از ۴۹ واحدی به پله ۴ هزار و ۷۴۲ واحدی رسید.

در بازار فرابورس نیز تعداد ۲ هزار و ۱۲ سهم اوراق بهادار به ارزش ۱۷ میلیون و ۶۷ هزار و ۲۲۴ ریال در بیش ۳۱۲ هزار نوبت معاملاتی داد و ستد شد.
بیشتر بخوانید:
اوج گیری شاخص تا پله ۳۹۲ هزار واحدی 
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شاخص بورس و اوراق بهادار تهران بازار سرمایه اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به تعطیلات پیش رو، برخلاف انتظارات روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. خریدارهای خوب در منفی‌ها نشان دهنده‌ انتظارات مثبت از آینده بازار است باز گشایی ذوب و حجم معاملات بالای آن از اتفاقات خاص تابلوی امروز بود.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: در جریان معاملات امروز حقیقی‌ها ۱۸۲ میلیارد تومان پول وارد سهام و حق تقدم کردند و تا به اینجا تراز مثبت ۲۲۰ میلیارد تومانی در صندوق‌های درآمد ثابت ثبت کرده‌اند.

او افزود: ارزش کل معاملات امروز بازار ۱۰.۶۹۸ میلیارد تومان بوده که از این مبلغ ۴۶۴۴ میلیارد تومان آن مربوط به معاملات خرد سهام و صندوق‌های قابل معامله سهامی بوده است.  همچنین نماد‌های فارس، ذوب، بوعلی بیشترین تاثیر مثبت را بر روی نماگر کل داشتند در نهایت هم شاخص بورس امروز با رشد ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحدی به عدد ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • افزایش بیش از ۱۱ هزار واحدی شاخص کل/ حقیقی‌ها نقدینگی تزریق بازار سهام کردند
  • رشد ۱۱ هزار واحدی بورس در پایان نخستین هفته کاری ۱۴۰۳
  • رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بورس امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • افزایش چند برابری جریمه‌ها برای تخلفات نهادهای مالی
  • گزارش بورس امروز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۳
  • شاخص بورس ۴ هزار واحد افت کرد
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در سومین روز کاری ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار