Web Analytics Made Easy - Statcounter

پارا وزنه بردار خراسانی در مسابقات وزنه برداری جانبازان و معلولین کشور موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مسابقات قهرمانی کشور وزنه برداری جانبازان و معلولین در دسته ۷۲ کیلوگرم بزرگسالان و جوانان برگزار شد.

به گزارش وب‌سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، دومین روز از رقابت‌های قهرمانی کشور پارا وزنه برداری مردان روز دوشنبه بیست و سوم دی ماه با برگزاری مسابقات دسته ۷۲ کیلوگرم بزرگسالان و جوانان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده سنی بزرگسالان، ناصر محمدی از خراسان رضوی با مهار وزنه ۱۷۱ کیلوگرم قهرمان شد.

همچنین امیرسجاد یوسفی‌زاده در وزن 65 کیلوگرم موفق شد مدال نقره رقابت‌های پاراوزنه‌برداری کشور را کسب کند. . یوسفی‌زاده مربیگری تیم هیئت خراسان رضوی در این مسابقات را هم به‌ عهده دارد.

گفتنی است؛ بیست و ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور پارا وزنه برداری مردان تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک تا روز سه شنبه در محل فدراسیون برگزار می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان خراسان رضوی مردان وزن وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شطرنج‌ بازان خراسان رضوی در مسابقات شطرنج قهرمانی رده‌ های سنی دختر کشور و انتخابی تیم آسیا که از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد، خوش درخشیدند.   این مسابقات در رده‌ های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد.   در پایان این مسابقات و در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن پور مقدم قهرمان شد و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد.   همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.   پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی زاده و اسما حسن‌ پور در رده سنی زیر ۱۰ سال و نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر ۸ سال اعضا تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

دیگر خبرها

  • درخشش شطرنج‌ بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی رده‌ های سنی کشور
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • درخشش کاراته کا‌های مازندرانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است
  • احتمال عجیب سهمیه وزنه‌بردار ایرانی در المپیک
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد