Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، احمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان گفت: سپاه قدس گیلان با استفاده از نیرو‌های بسیجی و اعضای قشر‌های مختلف خود در تلاش است تا معضلات و مشکلات ساکنان مناطق محروم استان را به صورت محله‌محور برطرف کند و در حال حاضر ۵۰ گروه پزشکی جهادگر در راستای ارتقای سلامت و درمان محرومان فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی به صورت همیشگی و در طول سال تداوم دارد، افزود: یکی از اقداماتی که برای ارائه بهینه‌تر خدمات و تسریع در حل معضلات به نیازمندان و محرومان استان گیلان انجام دادیم تقسیم‌بندی گروه‌های مختلف جهادی در مناطق و حوزه‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان، استقرار گروه‌های جهادی در مناطق مختلف استان به‌صورت محله محور و یا پایگاه محور را مورد اشاره قرار داد و گفت: قرار است هر کدام از گروه‌های جهادی در حوزه استحفاظی که برای آنان مشخص شده در مدت ۳ تا ۵ سال نسبت به شناخت مشکلات مردم و سپس برطرف کردن معضلات آنان اقدام کنند.

احمد ابراهیمی، ارائه خدمات جهادی به محرومان و نیازمندان گیلان به‌ویژه ساکنان مناطق صعب‌العبور استان به صورت هفتگی و حتی روزانه را مورد تأکید قرار داد و افزود: شرکت در فعالیت‌های عمرانی نظیر بازسازی منازل و یا ساخت و ساز واحد‌های مسکونی در سطح روستا‌های گیلان تنها گوشه‌ای از خدمات ارائه شده گروه‌های جهادگر است.

او، عملکرد گروه‌های جهادی برای احداث منازل مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در هفته بسیج امسال تعدادی از واحد‌های مسکونی محرومان از سوی بسیج سازندگی سپاه به بهره‌برداری رسید و به صاحبانشان تحویل داده شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه استان گیلان، با بیان اینکه همزمان با فرا رسیدن دهه فجر تعداد زیادی از واحد‌های مسکونی متعلق به اقشار نیازمند استان گیلان افتتاح می‌شوند.

احمد ابراهیمی تصریح کرد: گروه‌های جهادی در ایام دهه فجر امسال برنامه‌های مختلفی برای ارائه خدمات فرهنگی، بهداشتی و عمرانی به مردم و ساکنان مناطق محروم و کم‌برخوردار استان دارند.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۱۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناطق نیمه برخوردار لرستان
  • آغاز طرح جهادی خدمات رسانی در مناطق هشت گانه شهرداری
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان
  • سپاه نهادی برای پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نهادی در جهت پیاده کردن اهداف والای انقلاب اسلامی است