Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک، متن این بیانیه به شرح زیر است:

سانحۀ سقوط هواپیمای مسافربری تهران‌ـ‌اوکراین و جان‌باختن ۱۷۶ تن از مسافران و خدمۀ آن، که شماری از هم‌میهنان و نخبگان ایران بودند، اندوه عمیق و نگرانی فراوان ملت ایران و جامعۀ حقوق‌دانان کشور را فراهم آورد. کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار و آحاد مردم شریف و سوگوار ایران، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و معاضدت حقوقی با بازماندگان این فاجعه اعلام می‌دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین به‌عنوانِ ترجمان مطالبۀ عمومی و ملی انتظار و تقاضا دارد تا نهادهای مسئول، نسبت به جبران مؤثر و بی‌درنگ خسارات مادی و معنوی بازماندگان اقدام نموده و نسبت به مراقبت از امنیت جان شهروندان، تدبیر و نظارت جدی‌تری معمول دارند تا حس اعتماد و امنیت خاطر که دراثرِ این سانحه تخدیش شده، جای خود را به حس اعتماد عمومی و آرامش دهد.

جنبۀ دیگر موضوع، بررسی مسئولیت کیفری، مدنی، انتظامی و انضباطی اشخاصی است که در بروز این رخداد دلخراش مؤثر بوده‌اند، لذا تحقیقات شفاف و اقدام قاطع مراجع ذی‌صلاح قضایی در این مورد ضروری است.

شوربختانه، تلخ‌ترین بخش این حادثه، تعلل مسئولان مربوط در انجام تکالیف قانونی مبنی بر اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع است که موجب گردید به اعتماد عمومی آسیب وارد آید.

انتظار این کانون و مردم، پاسخ‌گویی مسئولین ذی‌ربط و برخورد قضایی لازم با عوامل این ضایعۀ ملی و کشف و تبیین ابعاد و علل مختلف این حادثه است.

بدیهی است شفاف‌سازی و اقدامات قضایی و انتظامی عاجل در این مورد، موجب تقویت اعتماد عمومی و تحکیم اتحاد ملی خواهد شد.

کانون وکلای دادگستری مرکز امیدوار است ملت شریف ایران در آینده شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و غمباری نباشد.

 

 

منبع: تابناک

کلیدواژه: پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو کانون وکلا بیانیه هواپیمای اوکراینی پایگاه عین الاسد قاسم سلیمانی سقوط بوئینگ 737 هیثم بن طارق بهاره آروین سردار حاجی زاده صبا راد انتخابات مجلس یازدهم گاندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان

مدیرعامل و مدیران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور امروز با استاندار کرمان دیدار کردند. 

حامد علامتی، مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این دیدار به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب( مدظله العالی) به مقوله کودک و نوجوان و برنامه‌های فرهنگی مرتبط با آن ها اشاره داشت و گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سرمایه اجتماعی به نام اعتماد مردم در اختیار دارد و تولیدات این مجموعه مورد اقبال قرار گرفته است.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان علاوه بر چاپ و نشر کتاب، فیلم و انیمیشن در حوزه اسباب بازی نیز وارد شده و بدین منظور نمایشگاهی با ۱۸۰۰ محصول طی ۱۰ روز برگزار شد.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تصریح کرد: در حوزه فیلم و انیمیشن حمایت‌های مالی، علنی و اکران را از تولیدات خواهیم داشت تا آثار به دست افراد توانمند و گروه‌های مختلف به نتیجه برسند.

علامتی برون‌سپاری کارها را از اهم کارها برشمرد و با بیان اینکه برجسته‌سازی شخصیت‌ها و نمادهای استانی و ملی در دستور کار کانون است، گفت: شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در تولیدات کانون پرورش فکری به رشته تحریر درآورده می‌شوند.

 فداکار، استاندار کرمان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مجموعه‌ای فعال از گذشته است و هدف‌گذاری و دربرگیری آن نیز با مهم ترین دوره سنی است.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های اجتماعی خوبی برای کار در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان وجود دارد، افزود: ۲۷ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان فرصتی برای کار در حوزه فرهنگ دینی و شهادت است.

استاندار کرمان شکل‌گیری شورای استانی کانون پرورش فکری را با حضور جمعی از دغدغه‌مندان و علاقمندان به این حوزه را برای طراحی و اولویت‌بندی برنامه‌ها موثر دانست.

وی تصریح کرد: آمادگی کمک و همراهی را در حوزه تولیدات ویژه کودکان و نوجوانان به ویژه چاپ کتاب را داریم.

فداکار برگزاری رویدادهای فرهنگی در حوزه کودکان و نوجوانان از جمله شعر و قصه‌گویی در شهرها و روستاهای استان را موثر دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • واکنش عجیب مدیرعامل تیک تاک به اقدام جو بایدن
  • چشم‌پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی تبعه ایرانی حمله کننده به بخش کنسولی
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی عامل حمله کننده به سفارت
  • چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
  • نگرانی از فعال شدن کانون گردوغبار در مرکز ایران
  • شکست پنجه عقاب در صحرای طبس
  • آغاز به کار سامانه مشاوره حقوقی ۱۲۹ در بوشهر
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت