Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-03-28@18:03:53 GMT

واکنش محسن هاشمی به سخنان فائزه

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۲۱۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

محسن هاشمی ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای شهر با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تضعیف رهبری به صلاح کشور نیست و مرحوم آیت الله هاشمی هم سعی‌شان این بود که باید در داخل کشور با حضور مقام معظم رهبری و رهبری ایشان موضوعات و مشکلات کشور را حل و فصل کنیم.

وی این را هم گفت که خواهرم با هیچ رسانه خارجی مصاحبه نکرده و صحبت‌هایی که از فائزه منتشر شد یک مصاحبه نیست بلکه در یک مهمانی، خواهرم صحبت خصوصی کرده و به نظر می‌رسد کسی صدای او را ضبط کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی در مورد جلسه روز گذشته در ریاست جمهوری نیز، گفت: در این جلسه که روز گذشته برگزار شد، همه دست‌اندرکاران تامین اتوبوس و واگن مترو حضور داشتند، اما متاسفانه بانک مرکزی و سیستمی که باید تامین ریالی کنند، موضوع را به نظر مقام معظم رهبری موکل کردند و اعلام داشتند تا نظر ایشان را اخذ نکند، نمی‌تواند از صندوق، پول برداشت کرده و آن را برای تامین مترو و اتوبوس بدهند.

وی ادامه داد: البته حرف های مثبتی در این جلسه زده شد و عنوان کردند که اگر همین ارز را بدهند و به ریال هم تغییر پیدا نکند مشکلی ایجاد نمی‌شود، وزارت صنعت هم معتقد بود با دلار هم می‌شود اتوبوس‌های مورد نیاز را تامین کرد که اگر این مهم رخ دهد اتفاقات خوبی را شاهد خواهیم بود.

هاشمی اضافه کرد که باید رئیس‌جمهور در نامه‌ای این موضوعات را به سمع و نظر رهبری برساند تا این 300 میلیون دلار محقق شود.
رئیس شورای شهر تهران درباره عدم حضور یکی از اعضای شورای شهر در جلسه و ابهام استعفای وی گفت: ایشان متنی مبنی بر استعفا ندادند و اگر هم مرخصی بخواهند باید مکتوب اعلام کنند که هنوز متن مرخصی به من داده نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: محسن هاشمی فائزه هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود

روحانی گفت: به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

به گزارش سایت حسن روحانی؛ حسن روحانی روز ۲۵ بهمن‌ماه در دیدار اعضای تحریریه روزنامه اعتماد به سؤالات آن‌ها درباره مهم‌ترین وقایع دوران دولت‌های یازدهم و دوازدهم پاسخ داد که در سالنامه نوروزی این روزنامه منتشر شد.

آنگونه که سایت روحانی روایت کرده، یکی از سؤالاتی که از دکتر روحانی پرسیده شد، درباره جلسه فرماندهان سپاه پاسداران با او پس از انتخابات ۹۶ بود که روایت‌های مختلفی از آن شده است. اما روایت رئیس‌جمهور پیشین این‌طور است:

آن جلسه برای صلح و صفا پس از انتخابات بود. برای این آمده بودند بگویند شما که انتخاب شده‌اید ما هم کنار شما هستیم، با هم می‌خواهیم کار کنیم. موقع خداحافظی سردار شهید سلیمانی درخواستی داشت که بقیه فرماندهان هم تکرار کردند که وزیر دفاع سپاهی باشد. در دولت یازدهم وزیر از اعضای سپاه بود. من گفتم بعید می‌دانم اما همچنان دارم فکر می‌کنم. وزیر دفاع هم جزو وزرایی است که در نهایت باید رهبری موافقت کنند. من قبل از این جلسه به مقام معظم رهبری گفتم که از نظر شما فرق می‌کند که یک ارتشی وزیر دفاع شود یا یک سپاهی؟ گفتند: نه. من از ارتش سه نفر را مطرح کردم یکی از آن‌ها آقای حاتمی بود که گفتند ایشان خوب است.

البته برخی وزرا مانند وزیر کشور، امور خارجه، اطلاعات، آموزش و پرورش، علوم، ارشاد، دفاع و رئیس سازمان انرژی اتمی با هماهنگی با مقام معظم رهبری معرفی می‌شوند. در دولت دوازدهم به دلایلی انتخاب رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با رهبری هماهنگ شد. با این وجود من تمام وزرای دولت را بدون استثنا با ایشان چک کردم. درباره بعضی وزرا ایشان نظری نمی‌دادند اما مثلا از آقای حجتی در وزارت جهاد کشاورزی راضی بودند. ابتدای دولت یازدهم وقتی به ایشان گفتم آقای حجتی را می‌خواهم معرفی کنم، ایشان گفتند خیلی خوب است. دولت دوازدهم آقای حجتی قبول نکرد. فرد دیگری را برای وزارت تعیین کرده بودم. وقتی به رهبری گفتم، ایشان گفتند چرا آقای حجتی نیست؟ گفتم آقای حجتی خودش قبول نکرد. گفتند نه صدایش کنید و خودتان به او بگویید. دوباره آقای حجتی را خواستم و پذیرفت، البته سال ۹۸ استعفا داد.

روحانی در پاسخ به سؤالی راجع به دکتر ظریف گفت: در ابتدای دولت‌های یازدهم و دوازدهم که وزرا را با رهبری چک کردم، ایشان موافق وزارت آقای ظریف بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حسن روحانی: ترامپ ۸ بار پیغام داد که مذاکره کنیم ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!

دیگر خبرها

  • واکنش هاشمی، وزیر پیشین بهداشت به مرگ پرستو بخشی پزشک جوان: سکوت وزارت بهداشت مایه‌ شرمساری است/ چرا نظام پزشکی مماشات می‌کند؟ چرا همه ما مرده‌ایم؟ همه ما که با سکوتمان در عادی سازی این خودکشی‌ها کمک می‌کنیم
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران | جزییاتی آخرین حضور این خواننده در زادگاهش
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • واکنش معین به خبر حضور پنهانی‌اش در ایران
  • برخی وزرا مانند وزیر کشور و اطلاعات و امور خارجه با هماهنگی رهبری معرفی می‌شوند؛ در دولت دوازدهم به دلایلی رئیس سازمان برنامه و بودجه هم با ایشان هماهنگ شد
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • چه کسانی نامه معروف امام در عزل آیت‌الله منتظری را رد و بدل کرد؟