Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر شورای قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز گفت: «از بین 2 هزار و 400 اثر جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در هر سه گروه استادان، کارکنان و دانشجویان 50 اثر برتر شناخته شدند.»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کرج، نشست هماهنگی مراسم اختتامیه بیست‌وچهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای قرآن و عترت  دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در این نشست گفت: «بیش از 3 هزار اثر از واحدهای دانشگاهی سراسر کشور در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از پالایش آثار بیش از 2 هزار و 400 اثر در 22 رشته و با حضور 21 داور در زمینه‌های تخصصی مربوط داوری شد.»

سیده مه‌لقا هاشمی افزود: «از 13 رشته 60 اثر به عنوان رتبه‌های اول تا پنجم دانشجویی به جشنواره ملی راه یافته است.»

وی یادآور شد: «از بین 2 هزار و 400 اثر در هر سه گروه استادان، کارکنان و دانشجویان به طور کلی 50 اثر به عنوان اثر برتر شناخته شدند که نفرات اول تا سوم طبق آیین‌نامه مسابقات قرآنی در مراسم اختتامیه جشنواره که بهمن امسال به میزبانی واحد کرج برگزار می‌شود، تجلیل شده و جوایز خود را دریافت می‌کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز نیز در این مراسم از حماسه‌آفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هدف قراردادن تأسیسات نظامی آمریکا در عین‌الأسد قدردانی کرد و گفت: «این افتخارات به ندرت در تاریخ دیده می‌شود و برکات معنوی فراوانی برای جامعه مسلمین به همراه خواهد داشت.»

محمدحسن برهانی‌فر از همکاری متعهدانه مسئولان امور فرهنگی و کانون‌های قرآن و عترت استان البرز در برپایی شایسته این اتفاق معنوی بزرگ و کشوری قدردانی کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که گام‌های مؤثرتری در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برداشته شود.

مسئولان فرهنگی واحد کرج در خدمت به قرآن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج نیز با اشاره به میزبانی واحد کرج در بیست‌وچهارمین جشنواره سراسری هنر، ادبیات دینی و قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی، نکاتی را درباره نحوه اجرای این جشنواره مطرح کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری متذکر شد: «مسئولان فرهنگی واحد کرج در خدمت به قرآن از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و با تمام توان در این امر نقش ایفا می‌کنند.»

رئیس اداره کانون‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی نیز برگزاری جشنواره فرهنگی و قرآنی را در این سطح نقطه عطفی برای فعالیت‌های فرهنگی در این واحد دانشگاهی عنوان کرد.

علی عزتی افزود: «واحد کرج با بهره‌گیری از ظرفیت بالای فرهنگی و نیروهای ارزشمند بی‌نظیر فرهنگی خود در برنامه‌های فرهنگی کشور فعالیت داشته و لازم است توانمندی واقعی خود را بیش از پیش نشان دهد.»

انتهای پیام/4078/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: واحد کرج استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا بیابان‌نورد، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز در جلسه شورای این دانشگاه اظهار کرد: وجود محتوای غنی سند تحول و تعالی دانشگاه و سند آراستگی و شئون رفتاری دانشجویی به منزله آن است که در همه فعالیت‌ها و رخداد‌های دانشگاه یک پیوست فرهنگی وجود داشته باشد.

وی افزود: این سند که با توسل به اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران نگاشته شده، تکالیف همه حوزه‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه را درباره امر آراستگی دانشگاه را مشخص کرده؛ بنابراین می‌توان آن را سند چشم انداز آینده دانشگاه آزاد اسلامی نام داد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شیراز با اشاره به ضرورت همراهی علم با جهت دهی ایمان عنوان کرد: اگر در ساختار تولید علم و آموزش علم جهت دهی ایمانی نداشته باشیم آن علم ارزش چندانی ندارد و تفاوتی بین آن و علم‌های تولید شده در جهان غرب نمی‌توان دید.

بیابان‌نورد یکی از اهداف مهم پیش روی دانشگاه آزاد اسلامی را توحید محور کردن همه آموزش‌های موجود در دانشگاه برشمرد و بیان کرد: استادان دانشگاه به‌عنوان کنشگر فعال فرهنگی عنصر مهمی برای حل معضلات و مشکلات فرهنگی دانشگاه هستند.

کار تربیتی و فرهنگی اثربخش نیازمند استمرار و پیگیری است

مدیر کل حراست ادانشگاه آزاد اسلامی استان فارس نیز با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان و اهمیت جایگاه تربیت و اثرگذاری تربیتی روی نسل جوان گفت: در دانشگاه‌ها عمدتأ فرایند تولید متخصص یعنی فرایند تولید علم به جد مورد پیگیری قرار می‌گیرد؛ اما چند صباحی بوده که توجه به تربیت در کنار این تعلیم کمرنگ‌تر شده است. اگر قرار باشد که کار تربیتی و فرهنگی مؤثری انجام شود نیاز به استمرار و پیگیری روند‌های نتیجه بخش دارد.

علی حسین‌منصوری با بیان گام‌های سه گانه در دستورالعمل آراستگی و شون رفتاری دانشگاه آزاد اسلامی بر اجرای گام‌های اول یعنی تذکر و یادآوری و گام دوم یعنی ارجاع به مراکز مشاوره دانشگاه تاکید کرد و با اشاره به عضویت رؤسای واحد‌های دانشگاهی در کارگروه شون رفتاری اضافه کرد: قطعاً نه تنها رئیس واحد؛ بلکه هیچ یک از مسئولان اجرایی دانشگاه‌ها نمی‌توانند نسبت به اجرای این آیین نامه بی‌تفاوت باشند.

وی به عضویت اعضای هیئت علمی در این کارگروه نیز اشاره کرد و توضیح داد: این عضویت نشان دهنده اهمیت جایگاه استادان در ایجاد نظم و کنترل شئون رفتاری دانشجویان است.

مدیر کل حراست ادانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر نقش حرکت جمعی و اهتمام همگی مسئولان و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای بهینه این دستورالعمل و بهینه شدن وضعیت پوشش ظاهری دانشجویان در محیط دانشگاه‌ها تاکید کرد و ادامه داد: اگر در فرایند اجرای این دستورالعمل برخی از حوزه‌ها و بخش‌ها خود را منفعل نشان دهند تلاش بخش‌های فعال نیز به هدر می‌رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد زرند درصدد ایجاد فضای فرهنگی در جوار مرقد شهداست
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • استادان دانشگاه عنصر مهمی برای حل مشکلات فرهنگی هستند
  • حوزه فرهنگ نیازمند طراحی‌های کاربردی برای مقابله با شرایط انحرافی دشمن است
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • جهان‌بین: جهش تولید جز با مشارکت مردم رخ نمی‌دهد
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • ۳۰۰ دانشجوی دانشگاه آزاد یزد بورسیه صنعت کاشی شدند