Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیئت مدیره‌ کانون وکلای دادگستری مرکز در خصوص سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این بیانیه به شرح ذیل است:

سانحۀ سقوط هواپیمای مسافربری تهران‌ـ‌اوکراین و جان‌باختن ۱۷۶ تن از مسافران و خدمۀ آن، که شماری از هم‌میهنان و نخبگان ایران بودند، اندوه عمیق و نگرانی فراوان ملت ایران و جامعۀ حقوق‌دانان کشور را فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغ‌دار و آحاد مردم شریف و سوگوار ایران، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و معاضدت حقوقی با بازماندگان این فاجعه اعلام می‌دارد.

همچنین به‌عنوانِ ترجمان مطالبۀ عمومی و ملی انتظار و تقاضا دارد تا نهادهای مسئول، نسبت به جبران مؤثر و خسارات مادی و معنوی بازماندگان اقدام نموده و نسبت به مراقبت از امنیت جان شهروندان، تدبیر و نظارت جدی‌تری معمول دارند تا حس اعتماد و امنیت خاطر که دراثرِ این سانحه تخدیش شده، جای خود را به حس اعتماد عمومی و آرامش دهد.

جنبۀ دیگر موضوع، بررسی مسئولیت کیفری، مدنی، انتظامی و انضباطی اشخاصی است که در بروز این رخداد دلخراش مؤثر بوده‌اند، لذا تحقیقات شفاف و اقدام قاطع مراجع ذی‌صلاح قضایی در این مورد ضروری است.

شوربختانه، تلخ‌ترین بخش این حادثه، تعلل مسئولان مربوط در انجام تکالیف قانونی مبنی بر اطلاع‌رسانی صحیح و به‌ موقع است که موجب گردید به اعتماد عمومی آسیب وارد آید.

انتظار این کانون و مردم، پاسخ‌گویی مسئولین ذی‌ربط و برخورد قضایی لازم با عوامل این ضایعۀ ملی و کشف و تبیین ابعاد و علل مختلف این حادثه است.

بدیهی است شفاف‌سازی و اقدامات قضایی و انتظامی عاجل در این مورد، موجب تقویت اعتماد عمومی و تحکیم اتحاد ملی خواهد شد.
کانون وکلای دادگستری مرکز امیدوار است ملت شریف ایران در آینده شاهد تکرار چنین حوادث تلخ و غمباری نباشد.

هیأت‌مدیرۀ کانون وکلای دادگستری مرکز

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کانون وکلای دادگستری مرکز سقوط هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت عجیب قطار مسافربری در هند (فیلم)

 

 

 

منبع : باشگاه خبرنگاران

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تکنولوژی جدید قطار بدون ریل در چین (فیلم) قطار باری در هند ۷۰ کیلومتر بدون راننده حرکت کرد (فیلم) برخورد وحشتناک قطار با خودرو روی ریل قطار (فیلم)

دیگر خبرها

  • سقوط یک هواپیمای نظامی روسیه در دریای سیاه
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • طرح کنترل و نظارت بیش از ۷۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در سیستان و بلوچستان
  • سقوط پهپاد ارتش اوکراین در بلگورود
  • وضعیت عجیب قطار مسافربری در هند (فیلم)
  • نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه باز مرکز تئاتر کانون
  • برگزاری ویژه برنامه‌های مناجات‌خوانی، نقالی و پرده‌خوانی در محوطه کانون پرورش فکری
  • بیانیه IOC درباره تضمین امنیت المپیک ۲۰۲۴
  • مناجات‌خوانی، نقالی، پرده‌خوانی و تعزیه در محوطه مرکز تئاتر کانون
  • افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد