Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز مشهد، مهدی یعقوبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در جمع مدیران گروه های آموزشی دانشگاه با اشاره به خلاصه ای از فعالیتهای حوزه آموزشی، فرموله شدن حق جذب، پیشنهاد حق الزحمه پایان نامه دکتری، افزایش حق الزحمه اساتید حق التدریس، ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از جمله این اقدامات عنوان کرد.

وی بر ارتباط گروههای آموزشی در دانشکده ها تاکید کرد و افزود: در این جلسات دورهمی اساتید می توانند با دانش و همفکری به حل مسائل بپردازند.

یعقوبی، تاسیس رشته جدید در هرگروه آموزشی و ایجاد رشته در قالب طرح آمایش استانی را دو محور مهم حوزه آموزشی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: رشته های که قبلا به دلایلی حذف شده، مجددا احیا شوند.
معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد درادامه به سئوالات مطرح شده از سوی مدیران گروههای آموزشی پاسخ گفت و به نظرات و دیدگاه های اساتیدگوش فرا داد.
حجت الاسلام رسولی رئیس پژوهشکده مطالعات اجتماعی و دبیر اجرایی کرسی های نظریه پردازی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در این جلسه با بیان اینکه تالیف کتب درسی، مجله های علمی و پژوهشی و توانمند سازی اساتید سه محور هیات اندیشه ورز است، افزود: اکنون فرآیند گرفتن نشریات آسان شده است و برگزاری کرسی های نظریه پردازی و ترویجی در ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی موثر و دارای امتیاز است.

تلاش برای فرهنگ سازی حقوق شهروندی

حجت الاسلام سید حسین محتشمی دبیر ستاد صیانت از حقوق شهروندی و امنیت عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، دراین جلسه به بیان برنامه های 9 گانه صیانت از حقوق شهروندی پرداخت و افزود: پایش و بررسی وضعیت حقوق شهروندی، آموزش توانمند سازی کارکنان، اطلاع رسانی و آگاه سازی شهروندان ، روان سازی قوانین و مقررات، پیشگیری از تضییع حقوق شهروندان، خدمت رسانی مناسب، فضا سازی و تبلیغات محیطی، تشویق و ترغیب و نظارت و ارزیابی از برنامه های ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندان است که امیدواریم با همکاری شما به نحو احسن در دانشگاه اجرا شود.

در بخش دیگری از این نشست که در سالن اجتماعات دانشکده فنی مهندسی برگزار شد، داود بهره پور مدیر کل خدمات آموزشی و تحصیلات تکمیلی در رابطه با فرآیند های آموزشی و اجرای دقیق و کامل مقررات آموزشی و بخشنامه های ابلاغی سازمان مرکزی مطالبی ارائه کرد.

طوفانی مدیر کل حراست دانشگاه نیز در این نشست در خصوص بسترها و الزامات تائیدیه های حراست توضیحاتی داد.

انتهای پیام /

231 / 167 مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دکتر مهدی یعقوبی معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیران گروه های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم

به گزارش خبرنگار مهر، سیدحامد عاملی شامگاه چهارشنبه در جلسه هماهنگی بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استانداری اردبیل اظهار کرد: باید شرایطی را در استان فراهم کنیم تا عقب ماندگی‌های گذشته در حوزه مدرسه سازی جبران شده تا با استفاده از ظرفیت خیرین مسئولیت اجتماعی کارخانجات، بانک‌ها و بحث مولدسازی سرانه فضای آموزشی را ارتقا دهیم.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل خاطرنشان کرد: با اعتبارات دولتی تغییر وضعیت موجود و بهبود سرانه فضای آموزشی وخیم فعلی امکانپذیر نیست و بهتر است از ظرفیت‌های خیرین و کمک‌های مردمی بهره گرفته و این سرانه را به میانگین کشوری ارتقا دهیم.

عاملی ضرورت برگزاری جشنواره پرشور و آبرومند خیرین مدرسه ساز را در اواخر اردیبهشت ماه امسال یادآور شد و بیان کرد: خانه اردبیلی‌های مقیم تهران ظرفیت خوبی است تا با دعوت از متمولین اردبیلی ساکن در تهران به ویژه اهالی بازار تهران بتوانیم از توانمندی مالی آنها برای ساخت مدرسه و تکمیل و تجهیز واحدهای آموزشی نیمه تمام استفاده کنیم.

وی گفت: در خود استان نیز باید از ظرفیت نظام مهندسی، جامعه پزشکی، اصناف و بازاریان، اتاق بازرگانی و دیگر فعالان اقتصادی استفاده کرده تا با دعوت به این جشنواره بتوانیم انگیزه‌های مادی و معنوی آنها را در کمک به مدرسه سازی تقویت کنیم.

استاندار اردبیل از علما، صاحبان تریبون، صداوسیما و رسانه‌ها و … خواست؛ در هفته منتهی به برگزاری این جشنواره ارزش و جایگاه علم آموزی و کمک به مدرسه سازی را به خوبی تبیین و تشریح کرده و تلاش کنند تا جریان افکار عمومی را به این سمت و سو سوق دهند.

عاملی با انتقاد از تغییر نام مدارس خیرساز تصریح کرد: این کار در سال‌های گذشته و به دلایل متعدد رخ داده که یک حرکت مذموم و ناپسند است و باید جلوی این کار ناشایست گرفته شود.

وی ادامه داد: همان طوری که در استان‌هایی نظیر اصفهان در محلات و کوچه‌ها به همت خود مردم خانه‌های فرهنگی راه اندازی شده ما نیز چنین الگویی را باید در توسعه و رونق بخشی به مراکز فرهنگی و آموزشی مورد توجه قرار دهیم و با نامگذاری این مراکز به نام افراد خَیّر انگیزه معنوی و فکری کار آنها را به نوعی تبلیغ کنیم.

رییس شورای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: در کنار برگزاری این جشنواره شایسته است آئین تجلیل از خیرین نمونه و فعال، کلنگ زنی و یا افتتاح واحدهای آموزشی و بازدید خیرین از مجموعه‌های آموزشی موفق مورد توجه قرار گیرد تا انگیزه بیشتری را در خیرین برای امر مدرسه سازی شاهد باشیم.

عاملی خاطرنشان کرد: از صداوسیما و شهرداری درخواست خواهیم کرد تا در ایام منتهی به جشنواره کارهای تبلیغی و فضاسازی مناسب را در دستور کار قرار داده و به برگزاری شایسته جشنواره بیست و ششم کمک کنند.

وی افزود: مهمترین عنصر قطع زنجیره فقر توانمندسازی دانش آموزان این خانواده هاست تا با تحصیلی شایسته و مناسب بتوانند خانواده و نسل‌های آینده را از فقر و نداری نجات دهند.

کد خبر 6081584

دیگر خبرها

  • برگزاری دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه به صورت تمام الکترونیک
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه ابلاغ شد
  • تبدیل وضعیت استخدامی اساتید از طریق ارتقای مرتبه آنها ابلاغ شد
  • مطالبات دانشگاهیان دانشگاه آزاد مشهد از منتخبان مردم در مجلس
  • لزوم رفع تبعیض بین دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های دولتی در جذب اعتبارات پژوهشی و آموزشی
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • هجدهمین دوره مسابقات ربوکاپ افتتاح شد