Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مجیری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در محل این سازمان با اشاره به اینکه مرحله اول بازار گل و گیاه شامل سالن گل سرشاخه، سالن کود و محوطه‌سازی برای گل‌های آپارتمانی است، افزود: این پروژه  ابتدای جاده رضوان ارغوانیه به مساحت ۱۴.۵ هکتار در دست احداث و شامل بازار گل و گیاه، ماهیان و پرندگان زینتی و قسمت‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: این مکان به شکل تفرجگاهی و خرید و صادرات کالا در نظر گرفته شده  که با توجه به افتتاح کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان در زمینه صادرات ‌ماهیان و پرندگان زینتی، از اهمیت بیشتری برخوردار می‌شود.

وی افزود: در حال برندسازی بازار بین المللی گل و گیاه هستیم و تلاش ما بر این است که  تولیدکنندگان گل و گیاه، ماهیان و پرندگان زینتی ایران و دیگر کشورها گردهم آمده و به صادرات این بخش رونق ببخشیم، زیرا اصفهان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماهیان زینتی در کشور است. 

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۵۰ میلیارد تومان برای بازار بین المللی گل و گیاه هزینه شده است، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه برای این مجتمع هزینه شود.

 مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار در اصفهان احداث می‌شود

مجیری همچنین با اشاره به طرح‌های در دست اجرا  در حوزه کاری خود گفت: در آینده مجتمع صنفی خواروبار و خشکبار  در میدان مرکزی  اصفهان با ۴۵ واحد صنفی به مساحت هر واحد ۵۶۰ مترمربع   و ۶۶ واحد دیگر در مجتمع صنفی خواروبار با مشارکت بخش خصوصی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: ناحیه صنفی کارگاه‌های طلا، نقره و زیور آلات اصفهان از دیگر پروژه‌های در دست اجراست و سال‌هاست به دنبال استقرار این کارگاه‌ها در خارج از شهر هستیم از این رو  با توافق میان شهرداری و بنیاد مستضعفان ۳۰ هکتار زمین در جوار شهرک صنعتی جی انتخاب و طراحی‌ها برای احداث این مجتمع صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: امیدواریم پایان سال جاری کلنگ شهرک تخصصی تولیدکنندگان طلا، نقره و زیور آلات به زمین زده ‌شود تا مشکلات زیست محیطی و بافت تاریخی که این مجموعه دارند، مرتفع شود.

 افزایش بودجه سازمان ساماندهی مشاغل شهری

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان ادامه داد: بودجه  این سازمان برای امسال  ۱۱۳ میلیارد تومان بود که حدود ۹۰ میلیارد تومان آن را عمرانی تشکیل می‌دهد.

وی اضافه کرد: سال آینده با جهش بودجه بر روی ۲۹۰ میلیارد تومان برنامه‌ریزی کردیم.

مجیری با اشاره به اینکه کار اجرای  تعدادی از پروژه‌ها ابتدای سال ۹۹ آغاز می‌شود، بیان کرد: با مشارکت شهرداری منطقه ۱۰ و نظر دامپزشکی زمینی برای احداث مجتمع صنفی پرندگان ذبحی اختصاص دادیم که ۲۰ واحد کشتار فروش مرغ و پرندگان خانگی به این مجموعه منتقل می‌شود.

به گفته وی، ۱۲۰ هزار واحد صنفی پروانه‌دار و بدون پروانه در شهر اصفهان وجود دارد همچنین در شهر اصفهان سه میلیون و ۷۰۰ هزار سفر صورت می‌گیرد که یک سوم آن سفرهای صنفی است و باید اقداماتی صورت بگیرد که تعداد سفرهای صنفی کاهش پیدا کند تا از این طریق بتوان از آلودگی هوا جلوگیری کرد.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های ‌کشاورزی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اغلب واحدهای صنفی به صورت خطی در خیابان‌های اصلی شهر استقرار دارند، گفت: برای تحقق شهر زیست پذیر باید از آلودگی‌های بصری، صوتی و زیست محیطی جلوگیری کرد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 اصفهان خشکبار زیست محیطی شهرداری کود قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازسازی و مرمت پایانه‌های مسافربری از جمله اقدامات این سازمان برای رفاه حال مسافران است، گفت: ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از اقدامات انجام شده در سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان بازنگری در مرمت، بازسازی و زیباسازی پایانه‌ها با توجه به قدمت ۳۰ ساله این مجموعه است.

وی افزود: پایانه‌ها در راستای جلب رضایت مسافران خدماتی از قبیل مکان‌های بهداشتی، نمازخانه، رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها، استراحتگاه‌ها، هتل و فضای سبز را ایجاد کرده است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تصریح کرد: در این راستا ۷۰ درصد بودجه این سازمان صرف مرمت و بازسازی می‌شود.

توکلی تاکید کرد: با توجه به اینکه پایانه‌ها در هر یک از مراسم و اعیاد در ایام مختلف سال در حال خدمات‌رسانی به مسافران است زیرساخت خود را باید به‌روز کنند.

وی گفت: پایانه‌ها وظیفه‌ای در ارتباط با فروش بلیت اتوبوس و مشکلات شرکت‌ها ندارد و فقط زیر ساخت خدمات‌رسانی به مسافران و شرکت‌های مسافربری بر عهده این سازمان است.

کد خبر 745103

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا پایان بهار ۱۴۰۳
  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • بهره برداری از شبستان امامزاده عبدالله تا پنج ماه آینده + عکس
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • افزایش خروجی سد زاینده‌ رود برای آبیاری مزارع کشاورزان+ جزئیات
  • افزایش خروجی سد زاینده رود از امشب
  • خروجی سد زاینده‌رود افزایش یافت
  • ۷۰ درصد بودجه سازمان پایانه‌ها صرف مرمت و بازسازی می‌شود
  • اجرای ۱۲۰ پروژه شهری در منطقه ۵ شهرداری شیراز
  • برای پُررنگ شدن مشارکت‌ مردم و داده‌محوری در شهرداری تلاش می‌کنیم