Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-25@20:49:41 GMT

مشروح اخبار ۱۳، سه شنبه ۲۴ دی ماه ۱۳۹۸

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۳۱۲۳

رئیس مجلس، فرمانده کل سپاه ومسئولان دستگاه‌های امداد رسان برای امداد رسانی به سیل زدگان جنوب شرق کشور به منطقه رفته اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مسئولان استان سیستان و بلوچستان می‌گویند: خطر سیلاب رفع شده و با فروکش کردن آب، امداد سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان بهتر شده است.

رئیس مجلس که برای بررسی روند امداد رسانی در مناطق سیل زده به سیستان و بلوچستان رفته، صبح امروز به صورت هوایی از مناطق سیل زده بخش دشتیاری چابهار بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لاریجانی در سفر به سیستان و بلوچستان بر تأمین نیاز‌های فوری آسیب‌دیدگان از سیل تأکید کرد.

در استان کرمان هم با کاهش بارندگی، سیلاب در جنوب این استان مهار شده و به گفته مسئولان استان اوضاع تحت کنترل است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران کرمان از بازگشایی ۲۷۲ مسیر از مجموع ۳۶۳ راه روستایی خبر داد و گفت: ۱۱۷ روستا نیز از محاصره سیل و برف خارج شده اند.
رئیس جمهور با بیان اینکه جرئت نیرو‌های مسلح در پذیرش خطا و عذرخواهی از ملت گام خوبی بود گفت: قوه قضائیه دادگاهی ویژه برای این مسئله تشکیل دهد تا عدالت کامل و دقیق محقق شود. روحانی با اشاره به اینکه مردم می‌دانند حادثه بر اثر خطا صورت گرفته افزود: این موضوع کافی نیست وباید حوادث از صبح چهارشنبه تا هنگام اعلام برای مردم تشریح و نتایج کامل تحقیقات عمیق و همه جانبه به آگاهی عموم رسانده شود.

مردم در مشهد امروز بار دیگر با شکوه و عظمت به خیابان‌ها آمدند و اعلام کردند: همزمان، داغدار جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراینی هستیم و همچنان؛ داغدار و مدافعء عزتء حاج قاسم و شهدای مقاومت.   مراسم بزرگداشت شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت باحضور قشر‌های مردم، فرماندهان سپاه، ارتش و نیروی انتظامی برگزار شد.
در این مراسم مداحان به ذکر مصایب اهل بیت عصمت و طهارت پرداختند.

مردم تهران در مراسم بزرگداشت جانباختگان سانحه هوایی، با خانواده‌های این عزیزان ابراز همدردی کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نخست وزیر کانادا، با انتقاد از تنش افرینی آمریکا در منطقه گفت: اگر تنشی در غرب آسیا وجود نداشت، جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی اکنون زنده بودند.

انتقاد پلوسی از سخنان ترامپ درباره اعتراض‌ها در ایران
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از سخنان تحریک امیز ترامپ درباره برخی تجمعات در تهران، به راهپیمایی‌های سراسری مردم ایران علیه آمریکا در پی شهادت سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: چیزی که برای آمریکا وحشتناک است این راهپیمایی هاست.

هرچه از حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در عراق می‌گذرد جزئیات بیشتری از این حمله دقیق و بی سابقه آشکار می‌شود.
با ورود خبرنگاران به این پایگاه ابعاد حادثه در سطح بسیار بزرگتری از آنچه پیشتر تصور می‌شد به تصویر کشیده می‌شود. وسعت خرابی‌ها، وحشت و دلهره‌ی نظامیان مستقر در پایگاه آنچیزی است که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفته.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تعدادی از افراد به گمان تقصیر یا قصور در پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی بازداشت شده اند و بازجویی و تحقیقات ازان‌ها ادامه دارد.
اسماعیلی افزود: تیم‌های کارشناسی ایران و اوکراین با جعبه سیاه هواپیما به فرانسه رفته اند و پس از بازخوانی جعبه سیاه موضوع روشن‌تر خواهد شد.

نمایندگان در بررسی لایحه توسعه منطقه آزاد تجاری چابهار با الحاق دو بندر شهید بهشتی و شهید کلانتری به این منطقه موافقت کردند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی مهلت ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه معیشتی تمدید شد
سخنگوی ستاد شناسائی مشمولان یارانه معیشتی گفت: افرادی که در لیست یارانه بگیران نیستند و متقاضی دریافت کمک حمایت معیشتی هستند می‌توانند تا ۳۰ دی ماه برای ثبت درخواست خود به سایت حمایت hemayet مراجعه کنند.

نخست وزیر سوریه که در صدر هیئتی سیاسی و نظامی به تهران سفر کرده با رئیس جمهور دیدار کرد.
در این دیدار درخصوص روابط دوجانبه و تحولات منطقه گفتگو و بر توسعه مناسبات تاکید شد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مشروح خبر 13

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

غلامرضا نوری قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با بیان این‌که در مجلس، بحث‌های مختلفی پیرامون تعطیلی روز‌های پنجشنبه و شنبه در جریان است اظهار داشت: معتقدم تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است.

وی افزود: اگر تعطیلی به روز پنجشنبه موکول شود، ارتباطات و مراودات رسمی و غیر رسمی، ادارات، تجارت و بازرگانی کشور به مدت ۴ روز در ماه قطع خواهد شد؛ در حالی که با تعطیلی شنبه، این مدت به حداقل ۳ روز کاهش می‌یابد.

نوری قزلجه ادامه داد: در دنیای امروز بدون ارتباط با دنیا و تعامل با دیگر کشورها، رشد اقتصادی و فعالیت‌های بخش خصوصی و دولتی امکان‌پذیر نیست. به همین دلیل من با تعطیلی شنبه موافقم. این موضوع مورد تأیید اکثر کارشناسان نیز هست و به نفع کشور خواهد بود.

رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس در آخر صحبت‌های خود به نکته دیگری نیز اشاره کرد و گفت: تعطیلی پنجشنبه فقط برای بخشی از کشور و برخی شرکت‌ها اعمال می‌شد و در واقع از قبل هم تعطیل بودند. اما اگر شنبه تعطیل شود، کل کشور یکسان خواهد شد و همه اعم از شرکت‌ها، ادارات دولتی و غیر دولتی، دو روز جمعه و شنبه را تعطیل خواهند کرد. این موضوع هماهنگی داخلی را نیز به وجود می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گفت و شنود/ به سه دلیل!
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • سنای آمریکا لایحه ممنوعیت تیک‌تاک را تصویب کرد
  • در هوای مهاجرت ۷۰ میلیون ایرانی!/کلاه‌ها را به احترام ایران از سر بردارید/خطر دوقطبی شدن در موضوع تعطیلات
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ایران؛ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • (ویدیو) نوری قزلجه: تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد / تعطیلی شنبه به نفع اقتصاد مردم و کشور است + فیلم
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق