Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمانی از آماده سازی ۱۷ مرکز نگهداری معتادان متجاهر، زنان و کودکان خیابانی با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر در مناطق ۲۲ گانه تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزار شبستان، قهرمانی امروز سه شنبه 24 دی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران گفت: با توجه به دستورات جلسات گذشته شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران شهرداری با تمام توان اقدامات لازم را جهت اجرای برنامه های خود انجام داده است و خوشبختانه تا به امروز 17 مرکز نگهداری معتادان متجاهر و زنان و کودکان در مناطق 22 گانه با ظرفیت 1700 نفر آماده کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده شهرداری تهران تصریح کرد: تمام تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شده است و سایر مراکز نگهداری معتادان متجاهر در مناطق 22 گانه نیز با همکاری شهرداران مناطق در حال انجام است. 

 

وی اظهار کرد: برای اقدامات صورت گرفته همکاری خوبی بین پلیس و شهرداری وجود داشته است تا بحث پاکسازی و اسکان معتادان متجاهر به خوبی صورت پذیرد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی مسجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت طرح ملی فهما سردار شهید قاسم سلیمانی معتادان متجاهر استانداری تهران اسکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم از اختصاص گلخانه‌هایی در مناطق هشت‌گانه به منظور خودکفایی در تولید گل و گیاه مورد استفاده برای گسترش فضای سبز شهر خبر داد.

مهدی اصفهانیان مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم، اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که در راستای کاهش هزینه‌های تمام شده در حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست دنبال شد مباحث مربوط به تولید گل و گیاه است.

وی افزود: خرید گل و گیاه تولید شده در استان‌های شمالی و محلات توسط کشورهای حوزه خلیج‌فارس موجب شده است قیمت این گیاهان افزایش زیادی داشته باشدغ بنابراین تصمیم بر این شد تا از ظرفیت‌های داخل استان و شهر قم استفاده شود.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه گلخانه‌های تولید گل و گیاه در مناطق هشت‌گانه و بوستان غدیر ایجاد شد، خاطرنشان کرد: در گلخانه‌ها خاک مناسب وجود داشت و کود نیز تهیه شد؛ بنابراین نگاه این بود که گل و گیاه در مبدا با شرایط اقلیمی قم تهیه شود تا قیمت تمام شده نیز کاهش پیدا کند.

اصفهانیان‌مقدم ادامه داد: در سال ۱۴۰۲ حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار انواع گل و گلدان و درختچه فصلی در سطح مناطق هشت‌گانه تولید شد و در مناسبت‌ها و فصول مختلف مورد استفاده قرار گرفت که نقش زیادی در کاهش هزینه‌ها داشت.

کد خبر 744713

دیگر خبرها

  • پاتوق معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیده شدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • برچیدن کلونی معتادان متجاهر در عمق ۱۰ متری زمین
  • شناسایی و ساماندهی معتادان متجاهر و زباله گردها
  • خودکفایی شهرداری قم در تولید گل و گیاه برای فضای سبز شهر
  • جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران/ شناسایی ۲۶۴ کلنی آسیب‌های اجتماعی در پایتخت
  • وجود ظرفیت خالی برای پذیرش معتادان متجاهر در تهران
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادان متجاهر در کرمان
  • لزوم ساماندهی و درمان معتادین متجاهر در کرمان
  • ساماندهی معتادین متجاهر روی میز دستگاه قضا