Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@04:15:47 GMT

تلاش نافرجام برای وادار کردن والورده به استعفا

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۳۴۸۳

تلاش نافرجام برای وادار کردن والورده به استعفا

سران بارسا تا آخرین لحظه امید داشتند که ارنستو والورده را به استعفا وادار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده شب گذشته از سمت خود به عنوان سرمربی بارسا برکنار شد. شکست در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر اتلتیکو تیر خلاصی بر پیکر نیمه جان او بود. مربی ای که شاید بهتر بود پس از شکست تحقیرآمیز برابر لیورپول اخراج می شد و نه در نیمه های فصلی که تیمش صدرنشین لالیگا بود و به عنوان تیم اول از گروه خود راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

والورده حتی صبح دیروز بازیکنانش را تمرین داد و سپس با بارتومئو(رئیس)، اسکار گرائو(مدیر اجرایی) و خاویر بورداس(سخنگو) در جلسه ای یک ساعته شرکت کرد. والورده در این جلسه از سران باشگاه درخواست کرد تا در مورد مذاکرات با ژاوی شفاف سازی کنند اما بارتومئو تکذیب کرد که هدف از مذاکره با ژاوی برای سرمرییگری بارسا بوده است.

 

طبق گزارش کادنا سر، والورده که بسیار دلخور بود، از پاسخ رئیس باشگاه قانع نشد و گفت بهتر است رک و صریح به او بگویند که قصد اخراجش را دارند. در واقع بارتومئو با تحرکات چند روز گذشته باشگاه و مذاکره علنی با ژاوی و رونالد کومان سعی داشت تا والورده را به به استعفا وادار کند اما سرمربی اهل باسک به این کار تن نداد. او سپس به سران باشگاه گفت که اگر قصد اخرج دارند، بهتر است با ایجنت او تماس بگیرند.

در نهایت و پس از جلسه چند ساعته هیئت مدیره، با مدیر برنامه های والورده تماس گرفته می شود و آنجا اطلاع داده می شود که والورده از سمت خود برکنار شده است.

 

 

بارسلونا ارنستو والورده (سرمربی) جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا ارنستو والورده سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، مدیران بارسلونا قرار است در روزهای آینده با ژاوی هرناندز دیدار کنند تا تصمیم بگیرند که آیا او فصل آینده هم به‌عنوان سرمربی در بارسا خواهد بود یا خیر. فعلا هیچ قطعیتی در مورد تغییر نظر ژاوی برای جدایی وجود ندارد.

متئو مورتو خبر داده است که جلسه بررسی آینده ژاوی در حال حاضر برای روز چهارشنبه تعیین شده است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و جلسه خروجی مثبتی داشته باشد، انتظار می‌رود که نتایج آن تا هفته آینده اعلام شود.

صبح دوشنبه گزارش‌های زیادی مبنی بر آمادگی ژاوی برای ماندن در بارسلونا منتشر شد اما نزدیکان این مربی اعلام کردند که او هنوز نظرش را تغییر نداده است و قصد دارد بارسلونا را ترک کند، اما خواسته‌هایی ویژه از باشگاه دارد که در صورت ارائه تضمین برای انجام آنها، ممکن است در باشگاه بماند.

از سوی دیگر خوان لاپورتا معتقد است برخی از خواسته‌های ژاوی خارج از توانایی باشگاه است اما اکنون بیشتر از هر زمانی متقاعد شده که می‌تواند نظر ژاوی را تغییر دهد.

دیگر خبرها

  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • آخرین خبر از بارسلون: ژاوی نمی‌ماند!‏
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود
  • چراغ سبز ژاوی برای ماندن در بارسا
  • بارتومئو بالاخره اعتراف کرد: بله، اشتباه کردم
  • نخست وزیر پشت ژاوی در آمد!
  • زمان جلسه سرنوشت‌ساز ژاوی و بارسا مشخص شد
  • نظر ژاوی پس از باخت در ال‌کلاسیکو عوض شد؛ در بارسا می مانم!
  • شعارهای تمسخرآمیز هواداران رئال علیه ژاوی
  • قربانیان ال‌کلاسیکو: واقعیت یک‌بار برای همیشه!