Web Analytics Made Easy - Statcounter

تمرین امروز قرمزپوشان اهوازی از ساعت ۱۱ امروز (سه‌شنبه) در زمین اختصاصی فولاد آغاز شد و ۹۰ دقیقه به طول انجامید. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم, فرشاد احمدزاده و محمدزبیر نیک‌نفس، دو خرید جدید تیم فولاد خوزستان در تمرین امروز (سه‌شنبه) حاضر شدند و در تمرین گروهی زیر نظر جواد نکونام شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از شروع تمرین جلسه معارفه‌ای توسط نکونام برای این دو بازیکن در حضور کادرفنی و دیگر بازیکنان انجام شد و پس از آن، سرمربی فولاد به صورت خصوصی با این دو بازیکن دقایقی صحبت کرد.

عارف آقاسی، مجتبی نجاریان و سینا زامهران، سه بازیکن حاضر در اردوی تیم فوتبال امید ایران، غایبان تمرین امروز قرمزپوشان بودند.

سازمان لیگ عقب‌نشینی کرد؛ دیدار فولاد خوزستان - استقلال لغو شد

 

انتهای پیام/

R7878/P/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال ایران فولاد خوزستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال ایران فولاد خوزستان فوتبال ایران فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۳۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان

سرخپوشان ایران امروز بعدازظهر تمرینی ۷۵ دقیقه‌ای را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. این تمرین بعد از جلسه فنی اوسمار ویرا برای شاگردانش انجام شد.

پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در زمین کوچک و اجرای تاکتیک‌ها در قالب فوتبال درون تیمی از بخش‌های مختلف این برنامه بود.

علیرضا بیرانوند و وحدت هنانوف نیز همچنان زیر نظر کادر پزشکی و سایر نفرات در دسترس کادر فنی بودند.

تمرین امروز پرسپولیس تماشاگر ویژه‌ای داشت. صالح مهدی‌زاده، حافظ کل قرآن و قاری نوجوان کشورمان، مهمان سرخپوشان بود و مورد استقبال گرم آن‌ها نیز قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به آبادان
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • برگزاری تمرینات تراکتور زیر نظر نصرتی
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • مروری بر آخرین خبر‌های ورزشی استان قزوین 
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • آخرین تمرین تیم فوتبال تراکتور با حضور پاکو خمز