Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه آفتاب یزد نوشت: فائزه هاشمی علاوه بر اینکه عضو یکی از قدرتمندترین خانواده‌ها در تاریخ انقلاب است امروز به نیروی اپوزیسیون تغییر مکان داده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آفتاب یزد در یادداشتی نوشت: فائزه هاشمی علاوه بر اینکه عضو یکی از قدرتمندترین خانواده‌ها در تاریخ انقلاب است امروز به نیروی اپوزیسیون تغییر مکان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما که بی‌بی‌سی را تریبون خود انتخاب می‌کنید واقعاً دشمنی آن‌ها را با ملت ایران تشخیص نداده‌اید؟

در طول بیش از چهل سال زندگی سیاسی اجتماعی خودتان علیرغم امکانات و حمایت‌ها چه قدم‌هایی برای زنان بی‌پناه برداشتید؟

شما که طرفدار تغییر هستید اولین قدم را در مورد خود و اطرافیانتان بردارید و در شرایط یک مادر ایرانی در این تنگنا‌های اقتصادی در همان شرایط زندگی کنید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا نادعلی در دویست و بیست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وقتی یک کشور جعلی همچون اسرائیل غاصب به ادعای خود می‌خواهد دفاع یا حمله کند تمام مردم دنیا نسبت به آن موضع می‌گیرند، اظهار کرد: چند ده هزار نفر در این مدت کم به شهادت رسیده‌اند و همه مردم دنیا نسبت به آن تلخی می‌کنند و وقتی ما یک حمله عظیم انجام دادیم مردم دنیا ابراز شادی و حمایت کردند و مشخص است که ما کجا هستیم و چه جایگاهی داریم.

وی با بیان اینکه ما به طور همزمان علاوه بر دفاع از خود از مواضع مظلومین نیز دفاع می‌کنیم، یادآور شد: شب گذشته پس از مدتها دیگر صدای پهپادها در فلسطین شنیده نشد و کودکان غزه توانستند یک شب بخوابند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وکیل مدافعان شیطان در تهران!
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • یک درصد از کارهای مارلون براندو خوب از آب درمی‌آمد/ دنیای ما بی‌اندازه پیچیده و بغرنج شده/ «روشنایی‌های شهر» بهترین اثرم است
  • چرا همه چیز از نظر رادیکال‌ها «سیاه» است؟
  • دشمن با سیاه‌نمایی به دنبال جهت‌دهی باور و اندیشه دانشجویان و جوانان است
  • دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهپادها آسوده بخوابند
  • دیشب کودکان غزه توانستند بدون صدای پهبادها آسوده بخوابند
  • از تعارض در تعریف سینمای اجتماعی تا اتهام سیاه نمایی
  • حجاریان به عنوان سرباز نتانیاهو در ایران اعلام موضع می‌کند / مواضع اخیر حجاریان ترجمه شعار «نه غزه، نه لبنان» است
  • گروکشی ی اطلاعاتی سابق درباره حجاب و تنبیه صهیونیست‌ها/ اصلاح طلبان رادیکال: مقابله با بی‌حجابی را تعطیل کنید!