Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران امروز در شهرستان دورود برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، یادواره شهدای اصناف، رانندگان و کامیون‌داران به مناسبت گرامیداشت شهید سپهبد سلیمانی و به همت بسیج اصناف و با حضور مسئولان، نیروهای  نظامی، انتظامی و خانواده های شهدا  در سالن کامیون داران شهرستان دورود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ زینی وند فرمانده سپاه دورود در این مراسم با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمن با گذشت ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی هنوز به دنبال رسیدن به اهداف خود است و وظیفه تمامی دستگاه‌های فرهنگی است که مردم را نسبت به توطئه‌های دشمنان آگاه کنند.

وی افزود: اصناف و بازاریان در ایام پیش از انقلاب در پیروزی انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار داشتند که در عین حال، حمایت و پشتیبانی و کمک بازار و اصناف در دوران دفاع مقدس از رزمندگان اسلام و حمایت از جبهه‌های حق علیه باطل غیرقابل انکار است.

فرمانده سپاه دورود با بیان اینکه امروز تمام مرزهای اسلام سنگر انتقام از سردار سلیمانی است عنوان کرد: خدا را شاکریم که سردار سلیمانی توسط کسانی به شهادت رسید که امام خمینی (ره) آن را شیطان بزرگ نامید.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در خاورمیانه تمام عقبه های خود را از دست داده است گفت: دشمنان اسلام بدانند به فضل الهی امت اسلامی در جبهه مقاومت که از تهران شروع و به فلسطین ختم می‌شود، جبهه ای وافر، منسجم، متحد است که یک دست برعلیه آمریکا قیام خواهد کرد.

زینی وند خاطرنشان کرد: سنگر های داعش یکی پس از دیگری توسط مجاهدان جبهه مقاومت فتح شد و این تلخ ترین  کار برای آمریکایی ها بود و بارها و بارها سران داعش در محاصره نیروهای مقاومت توسط نیروهایی آمریکایی نجات پیدا می‌کردند و فرماندهان داعش در جنگ بعد از زخمی شدن برای روند درمان وارد بیمارستان های اسرائیل می‌شدند و تحت درمان قرار می‌گرفتند.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا‌ اظهارداشت: ای قمارباز دروغ گو تو مرد مبارزه با داعش نبوده و نیستی و اگر بودی فرمانده بزرگ مقابله با داعش را شهادت نمی‌رساندی.

فرمانده سپاه دورود با بیان اینکه داعش دستاورد خود آمریکا بود افزود: شما خودتان داعش را درست کردید و امروزه مبارزه با داعش را از ایران طلب می‌کنید؟

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در تبادل با جبهه استکبار وارد مرحله جدیدی شده است عنوان کرد: همانطور که فرمانده کل سپاه گفت جرقه های نابودی قدرت استکباری آمریکا به گوش می‌ر‌سد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود

مراسم احیای شب‌های قدر روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم احیای شب‌های قدر با همکاری هیأت انصارالحسین (ع) در مسجد جامع خرمشهر و فضای باغ راه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با سخنرانی، قرائت دعای جوشن کبیر، مداحی و مراسم احیا برگزار می‌شود.

در این مراسم امکان استفاده از فضای باز مقابل مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

این مراسم روز‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود و تا ۳ بامداد ادامه دارد.

حضور در این مراسم منوط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همکاری با خدام هیأت است. علاقمندان برای حضور در این مراسم می‌توانند به مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • بیش از ۲۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
  • دیدار نوروزی استاندار گیلان با خانواده‌ های شهدای مدافع حرم
  • نظرسنجی بهترین مستند جبهه فرهنگی انقلاب در سال ۱۴۰۲
  • یادواره شهدای حاج عمران در لرستان برگزار می‌شود
  • یادی از شهید هاشمی ، معاون گردان محرم دورود
  • دیدار جانشین اداره ایثارگران سپاه پاسداران با خانواده معظم شهدای بهمئی
  • همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ در اراک برگزار می‌شود
  • حوزه عمل سپاه با افزایش عمق نفوذ انقلاب پیچیده‌تر می‌شود