Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:55:23 GMT

فرهاد مجیدی و ادامه مسیر استراماچونی در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۴۲۸۵

فرهاد مجیدی و ادامه مسیر استراماچونی در استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم امید همین باشگاه به میدان رفت که این نخستین بازی آبی پوشان با هدایت فرهاد مجیدی بود.

فارغ از نتیجه این بازی و تعویض‌های صورت گرفته، آبی پوشان در این دیدار با ترکیب؛ سید حسین حسینی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، محمد دانشگر، روزبه چشمی، عارف غلامی، فرشید باقری، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و ارسلان مطهری بازی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به این ترکیب نشان می‌دهد آبی‌ها همچنان با استفاده از سه دفاع میانی (چشمی، دانشگر و غلامی) بازی می کنند که این روشی است که استراماچونی در این تیم جا انداخت.

چینش سایر نفرات نیز به همان شکل سابق است با این تفاوت که باقری جای ریگی را در کنار کریمی گرفته و ارسلان مطهری در نوک حمله به جای دیاباته بازی کرد. 

فرشید اسماعیلی هم مطابق معمول نقش هافبک بازیساز آبی پوشان را ایفا کرد و آرش رضاوند همه زمان هایی که یکی از مهاجمان نبود، نقش مهاجم سایه و مکمل را ایفا نمود.

این ترکیب استقلال برای آغاز بازی بود و در جریان بازی تعویض‌های متعددی صورت گرفت و چند بازیکن از روی نیمکت جای بازیکنان داخل زمین را گرفتند. 

کد خبر 4825580 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران فرهاد مجیدی آندره استراماچونی تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال امید ایران المپیک 2020 توکیو قاسم سلیمانی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران گابریل کالدرون کشتی آزاد فرهاد مجیدی جام تختی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال

ایسنا/آذربایجان شرقی مس‌سونگون ورزقان با یک گل از سد استقلال آبی‌پوشان ملاثانی گذشت.

۲ تیم مس سونگون ورزقان و استقلال آبی‌پوشان ملاثانی در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌ دسته اول فوتبال موسوم به لیگ آزادگان از ساعت ۱۹:۱۵ امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز به دیدار هم رفتند که این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر مسی‌ها به اتمام رسید.

ماهان احمدزاده در دقیقه ۶۹ تک گل بازی را به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، لاله‌های نارنجی با این پیروزی ۳۵ امتیازی شده و با یک پله صعود در رتبه هفتم قرار گرفتند. استقلال آبی‌پوشان ملاثانی نیز با ۲۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول ابقا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر عاشقانه فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • برد ناپلئونی سونگونی‌ها در اولین بازی سال
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • (عکس) تعطیلات نوروزی فرهاد مجیدی با یک مهمان ویژه
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • پاسخ یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به پیشنهاد مهدی تاج
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی