Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با پایان یافتن فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، فصل دوم این سریال به کارگردانی علیرضا بذرافشان از شنبه ۲۸ دی روانه آنتن می‌شود. تاریخ انتشار: 15:45 - 24 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۶۸۱۸

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی شبکه دو، فصل اول سریال «از سرنوشت» به کارگردانی محمدرضا خردمندان خاتمه پیدا کرده و فصل دوم این سریال روانه آنتن می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امشب سه شنبه ۲۴ دی آخرین قسمت از فصل اول سریال «از سرنوشت» روانه آنتن می‌شود و چهارشنبه و پنجشنبه خلاصه فصل اول این مجموعه پخش خواهد شد.

فصل دوم «از سرنوشت» به کارگردانی علیرضا بذرافشان به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی این سریال یعنی هاشم و سهراب اختصاص دارد که ایفای نقش آن‌ها در این فصل به عهده دارا حیایی و کیسان دیباج خواهد بود.
«از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌الله صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده و در فصل دوم آن بازیگرانی، چون علیرضا آرا، مائده طهماسبی، فاطیما بهارمست (نغمه)، مرضیه موسوی (آرزو)، مهدی صالحی و ... اضافه خواهند شد.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین خبرها از معاونت سیما اینجا کلیک کنید


این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده و داستان آن از رفاقت هاشم و سهراب دو پسربچه پرورشگاهی آغاز می‌شود. آن‌ها از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند. آن‌ها که آرزو‌های بزرگی را در سر می‌پرورانند، فراز و نشیب‌های زندگی‌شان محور روایت اتفاقات این سریال قرار می‌گیرد.

«از سرنوشت» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو روانه آنتن می‌شود. پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی این سریال در همین ساعت پخش خواهد شد و ساعت بازپخش این مجموعه ۱:۳۰ بامداد، ۱۲:۱۵ و ۱۶:۱۵خواهد بود.

انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رسانه ملی معاونت سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات

ساعت پخش زنده دیدار تیم‌های الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا و لاتزیو و یوونتوس، آرسنال و چلسی در لیگ‌های اروپا از شبکه سه و ورزش، سایت آنتن و آپارات مورد توجه کاربران فضای مجازی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدارهای مهم فوتبال امروز دنبال می‌شود که ساعت و لینک پخش همه این دیدارها در ادامه آمده است:

ساعت پخش زنده فوتبال امروز سه‌شنبه

لیگ قهرمانان آسیا (الهلال - العین) ساعت ۲۱:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

چمپیونشیپ انگلیس (لسترسیتی - ساوتهمپتون) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

جام حذفی ایتالیا (لاتزیو - یوونتوس) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه ورزش

لیگ برتر انگلیس (آرسنال - چلسی) ساعت ۲۲:۳۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌، شبکه سه

کد خبر 747113

دیگر خبرها

  • جزئیات 2 سریال جدید تلویزیون ؛ معمایی و کمدی (+عکس)
  • سریال‌های جدید تلویزیون را بشناسید
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • سریال‌های ایستاده در صف شبکه نمایش خانگی