Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه جلسات و محافل ــ بیست‌وهشتمین کرسی تلاوت قرآن شهرستان اسلامشهر همراه با تلاوت قاری بین‌المللی در محل مسجد امام حسین(ع) این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایکنا؛ بیست‌‌وهشتمین محفل قرآنی مسجد امام حسین(ع) شهرستان اسلامشهر که به همت معاونت فرهنگی دادگستری استان تهران و شورای توسعه فرهنگ قرآنی این شهرستان راه‌اندازی شده، به یاد سردار رشید سپاه اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این محفل قرآن که با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر برپا شد، سیدمحمدجواد حسینی، قاری بین‌المللی قرآن به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید پرداخت که با استقبال فراوان حضار در مراسم نیز روبه‌رو شد.

یادآور می‌شود، اجرای برنامه قرعه‌کشی حضوری و اهدای جوایز با حضور مسئولان شهرستان اسلامشهر از دیگر برنامه‌هایی بود که در ادامه این محفل قرآنی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی تلاوت سیدمحمدجواد حسینی بیست و هشتمین کرسی تلاوت اسلامشهر قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی

سرپرست آموزش شهرستان بویراحمد از رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز دختر و پسر در مسابقات قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، آئین افتتاحیه مسابقات قرآن، نماز و عترت مرحله شهرستانی دانش آموزان شهرستان بویراحمد امروز_ دوشنبه، بیست‌وهشتم فروردین_ در کانون شهید رجایی یاسوج با حضور فرماندار شهرستان بویراحمد و سرپرست آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد و ۲۵ هزار دانش‌آموز در رشته‌های مختلف با هم به رقابت پرداختند.

شهرام مهدوی‌مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد در این آئین اظهار کرد: دانش‌آموزان غزه زیر رگبارها و گلوله‌های رژیم صهیونیستی قرآن می‌خوانند و جرم کودکان فلسطینی همین قرآن خواندن است.

وی برگزاری مسابقات قرآن را با دیگر مسابقات متفاوت خواند و افزود: در دیگر مسابقات افراد شرکت کننده برای رتبه اول شدن می‌جنگند، در صورتی که افراد شرکت کننده در مسابقات قرآن همه رتبه اول هستند.

فرماندار شهرستان بویراحمد به آمار بسیار خوب دانش‌آموزان شرکت کننده در این مرحله از مسابقات پرداخت و گفت: خوشبختانه آمار دانش‌آموزان ما در مسابقات قرآن بالا هست و در سال‌های گذشته شاهد برگزیدگان استانی و کشوری از دانش‌آموزان شرکت کننده بودیم و امید داریم که در این مرحله از مسابقات باز شاهد درخشش افراد شرکت کننده در سطوح مختلف شهرستانی، استانی و کشوری باشیم.

صالح داستار سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه این آئین، گفت: سال‌ها است که دشمنی با کشور ما شروع شده است، اما کشور ما با اقتدار و با صلابت در مقابل همه تهدیدها و دشمنی‌ها ایستاده و امروزه دنیا اقتدار ملت ایران را در همه عرصه‌ها مشاهده می‌کند و این اقتدار و موفقیت‌های مختلف در واقع برگرفته از قرآن و مکتب اهل بیت (ع) است.

صالح داستار قرآن را نسخه نجات‌بخش دانست و از قرآن به عنوان یک بیمه تکمیلی یاد کرد و افزود: خانواده‌هایی که با قرآن انس گرفتند در همه مراحل زندگی موفق خواهند بود و آشنا شدن با قرآن و بهره جستن در محضر قرآن نسخه شفابخش برای خانواده‌ها است.

وی فرد قرآنی را مورد احترام همه آحاد جامعه دانست و با بیان اینکه دانش‌آموزان قرآنی قطعاً رو به کمال خواهند بود، تصریح کرد: آمار دانش‌آموزان شرکت کننده در مقاطع مختلف تحصیلی در این مرحله از مسابقات ۲۵ هزار دانش‌ آموز است که ۱۴ هزار دانش‌ آموز پسر و ۱۱ هزار دانش‌ آموز دختر در دو بخش و در رشته‌های آوایی و پژوهشی به رقابت می‌پردازند و از در نهایت رتبه‌های برتر به مرحله استانی معرفی می‌شوند.

کد خبر 744777

دیگر خبرها

  • حافظ نوجوان قرآن در تمرین پرسپولیس + فیلم
  • طرح محله‌های قرآنی در ۸ محله بندرعباس برگزار شد
  • محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز برگزار می شود
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش‌آموز بویراحمدی در مسابقات قرآنی
  • برگزاری بیست وهشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • فعالیت‌های قرآنی در بیجار افزایش می‌یابد
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • تکمیل غیرقانونی پل صالحیه به واوان!