Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه «هلال‌احمر پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای کمک به سیل‌زدگان را فعال کرده‌ است»، گفت: از تحویل وجه نقد به هر فردی جداً خودداری شود.

محمود آبسالان،در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: سیل وسیعی در استان سیستان و بلوچستان داشته‌ایم و بحرانی جدی منطقه را فرا گرفته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر حسب تأکیدات مقام معظم رهبری و بر حسب ابلاغیه ستاد بحران کشور، ما داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور، برآن شدیم که با اعلام فراخوان، کمک‌های غیرنقدی مردم را با توجه به نیاز منطقه، جمع‌آوری کنیم.

وی افزود: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی را فعال کرده‌ایم و با توجه به نیاز مبرم منطقه به وسائل گرم‌کننده، لباس‌، پتو، موکت، پلاستیک جهت زیرانداز، موادغذایی و کنسروجات بالای تاریخ شش ماه از مردم استدعا می‌‎کنیم که در این راستا کمک‌های خودشان را به جمعیت هلال احمر در سراسر خراسان رضوی تحویل دهند.

آبسالان با اشاره به اینکه «مردم می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را نیز ارسال کنند»، گفت: مردم می‌توانند  وجوه نقدی خود را نیز به حساب 99999 جمعیت هلال‌احمر  نزد کلیه بانک‌ها واریز کنند. همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری   ussd# 112* مبالغ اهدایی‌شان را لحاظ کنند. شماره کارت بانک ملت، 6104337999999996 و بانک رفاه، 58946318502519730 نیز ‌کارت‌هایی است که مردم می‌توانند کمک‌های خودشان را به آنها واریز کنند.

معاون داوطلبان جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی  خاطرنشان کرد: تاکید می‌کنیم از تحویل وجه نقد به هر فردی جداً خودداری شود، هرسازمان مردم‌نهاد یا خیریه‌ای که بخواهد در این زمینه همیاری کند، برابر با قانون مدیریت بحران الزاماً باید از طریق هلال احمر و سازمان داوطلبان مجوز اخذ کند، در غیراین‌صورت توسط دادستان فضای مجازی صفحات و حساب‌هایشان مسدود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه « به دلیل اینکه کمتر از سه تا چهار ساعت است که فعالیت ما برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خراسان رضوی شروع شده، در حال حاضر اطلاعات دقیقی از آمار اهدایی نداریم»، اظهار کرد: اما تاکنون از شهرستان تربت‌حیدریه، یک محموله صد میلیون تومانی پتو، یک تریلی آب معدنی از شهرستان درگز و یک‌سری بسته‌های بهداشتی که جزو ضروریات  و احتیاجات منطقه است، مانند نوار بهداشتی، پوشک بچه، صابون و مایع‌ظرفشویی تحویل داده شده.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان

دریافت 5 MB

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: نیروهای امدادی هلال‌احمر همچنان در حال امدادرسانی به سیل زدگان کاشان هستند.

کد خبر 6087104

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر به سیل زدگان در خراسان جنوبی
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • امدادرسانی به بیش از ۶۰۰ نفر از افراد تحت تاثیر سیلاب در ۲۴ ساعت اخیر
  • امدادرسانی هلال احمر به سیل زدگان کاشان
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس