Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس برای پاسخگویی به پرسش‌های مردمی در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، ادبی، هنری و دیجیتال از طریق سامانه الکترونیکی مردم و دولت سامد در استانداری فارس حضور می‌یابد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، ساعت ۱۰ تا ۱۱ صبح فردا چهارشنبه ۲۵ دی از طریق سامانه پاسخگویی دولت (سامد) با شماره ۱۱۱ به صورت تلفنی آماده پاسخگوی به شهروندان، در حوزه‌های قرآنی، فرهنگی، ادبی، هنری و دیجیتال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ارشاد پاسخگویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۴۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر


هرمزگان-جام جم انلاین-چهاردهمین جشنواره ملی فرهنگی و هنری خلیج فارس با اجرای پرفورمن «خلیج فارس» در بندر خمیر آغاز به کار نمود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، این پرفورمنس توسط گروه «ملمداس» جزیره قشم و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، فرمانداری و شهرداری بندر خمیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندر خمیر اجرا شد.
سر پرست گروه «ملمداس» مرجان چشم براه و آقایان امین دریانورد، مهدی خورشیدوند، امین فلاحت پیشه و خانم ها فاطمه شهریاری نسب، پریسا محرابی و سمیه حسینی و مریم دژاکام، بازیگران این هنر اجرا بودند.
این اثر، دومین پرفورمنس گروه اجرایی محسوب می شود که پیش از این پرفورمنس «روایت اجرا (290+650)» را به مناسبت سالروز شهادت مسافران مظلوم و غیرنظامی هواپیمای مسافربری ایرباس ایران در 12 تیر 1367 به دست آمریکای جنایتکار در آب های خلیج فارس، در تالار آیینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جزیره قشم، به نمایش عمومی در آورده بودند.
گفتنی است: این اثر از ساعت 8 صبح تا 8 شب، در منطقه توریستی گردشگری تالاب بین المللی خورخوران بندر خمیر، پنج شنبه 30 فروردین ماه به اجرا درآمد

دیگر خبرها

  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • تخصیص اعتبار از محل قرارگاه شهید آوینی برای تقویت انجمن های هنری
  • انجمن های هنری بازوان مشورتی،تخصصی و اجرایی وزارت ارشاد هستند
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان
  • پیشتازی یزدی‌ها در تربیت حافظ قرآن کریم
  • هنرمندان با پرداختن به موضوعات دینی - ملی آنها را ماندگار می‌کنند