Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-23@19:10:48 GMT

داماد فسایی برادر زنش را با اسلحه ساچمه زنی کشت

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۵۰۱۰

به گزارش ایلنا، سرهنگ "فرج رستمی" در بیان جزئیات این خبر گفت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از روستاهای این شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل، همسر خواهر مقتول بوده که به دلیل اختلاف خانوادگی وی را با اسلحه ساچمه زنی به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده انتظامی فسا بیان داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی با همکاری پاسگاه انتظامی امامزاده اسماعیل(ع) ضمن به کارگیری توان علمی و اقدامات فنی و اطلاعاتی، متهم را کمتر از 24 ساعات دستگیر کردند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان فسا به کشف سلاح به کار رفته در قتل نیز اشاره و خاطر نشان کرد: نداشتن مهارت در کنترل خشم موجب وقوع قتل و صدمات جبران ناپذیری به طرفین درگیری می شود که می طلبد شهروندان با سعه صدر، مشورت و استفاده از تجربیات ریش سفیدان، از بروز موارد مشابه جلوگیری کنند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پلیس آگاهی خشم فرمانده انتظامی فرمانده انتظامی شهرستان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، فرمانده انتظامی فسا گفت: در تماس تلفنی به مرکز فوریت‌ های پلیس، مبنی بر اینکه راننده یک خودروی سواری در جاده شیراز به فسا ،اقدام به تیراندازی و قدرت نمایی با اسلحه کرده است ماموران به محل مذکور اعزام شدند.
فرهاد آراوند افزود: ماموران انتظامی پس از مسافتی تعقیب و گریز در این جاده، خودرو مورد نظر را شناسایی و آن را متوقف کردند.
وی با بیان اینکه متهم در کارنامه کیفری خود سوابق متعددی دارد، گفت: در تحقیقات پلیس مشخص شد انگیزه متهم از این اقدام مجرمانه، قدرت نمایی در برابر راننده سواری پراید بوده که از خودروی وی سبقت گرفته است.
فرمانده انتظامی فسا بیان کرد: از متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری کشف و پس از آن ، روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • مرگ خاله بر اثر تیر اندازی خواهر زاده در خرم آباد
  • مرگ خاله بر اثر تیراندازی خواهرزاده ۵ ساله
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمول تا پایان خدمت برادر
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی و تیراندازی راننده با اسلحه
  • زندان، عاقبت قدرت نمایی با اسلحه
  • دستگیری عاملان تیراندازی با سلاح کلت کمری
  • قاتل فراری در قشم دستگیر شد
  • تیراندازی خونین در درگیری خانوادگی منوجان / این مرد 4 نفر را به رگبار بست
  • رمالی خانوادگی در فردیس