Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@20:57:52 GMT

نقاط حساس ترافیکی شهرضا مجهز به دوربین می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۱۵۰۵۶

نقاط حساس ترافیکی شهرضا مجهز به دوربین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر اسدی ظهر  سه شنبه در جلسه بررسی مشکلات مخابرات شهرستان شهرضا با بیان اینکه تفاهم شهرداری با مخابرات برای تکمیل پایش تصویری در شهرضا ضروری است، اظهار داشت: دوربین فعال در شهرضا وجود دارد  و باید نقاط حساس ترافیکی شهر همه مجهز به دوربین باشند.

وی تصریح کرد: پایش تصویری شهرستان نیاز ضروری است که باید هر چه سریع تر انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان ژ اظهار داشت: همراه اول جاده اصفهان به شیراز را تحت پوشش کامل نسل سه اینترنت خود قرار داده است.

مهدی حیدرزاده از نیاز های ارتباطی شهرستان خبر داد و گفت: باید دستگاه های دولتی همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانیم مشکلات این شهرستان را حل کنیم.

وی گفت: همه روستاها و مردمی که در مسیر جاده اصفهان به شیراز قرار دارند می توانند از نسل سوم اینترنت همراه اول استفاده کنند.

حیدرزاده از توجه ویژه به روستاها و همچنین عشایر شهرستان خبر داد و گفت: ما همه همکاری برای دسترسی این قشر از جامعه به پوشش تلفنی و اینترنت انجام داده ایم.

وی از آغاز به کار برای تبدیل فیبرهای هوایی مخابرات در روستای هونجان شهرضا به زمینی خبر داد و گفت: برای بالا بردن کیفیت و امنیت این کار در حال انجام شدن است.

مدیرعامل شرکت مخابرات اصفهان از تکمیل این پروژه تا پایان سال خبر داد و گفت: همه روستاهای شهرستان شهرضا دارای اینترت ۳G و  ۲G هستند به جز قصرچم که در حال بررسی است.

وی از راه اندازی اینترنت ۴G در دو روستای اسفرجان و امین آباد خبر داد و گفت: امیدورایم بتوانیم همه روستاها را ارتقائ بدهیم و به نسل چهارم برسانیم.
 

کد خبر 4825617

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت مخابرات فرمانداری قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرکرد بوشهر شهادت تعطیلی مدارس گرگان خطبه های نماز جمعه سپاه پاسداران شیراز قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند

در پی بارش شدید باران ظهر امروز (۴ اردیبهشت) در شهرستان زرند و جاری شدن سیلاب در برخی نقاط، استاندار کرمان ضمن بازدید میدانی از نقاط در معرض آسیب و مستعد سیل، دستور لازم جهت ساماندهی شهرستان برای مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان ظهر سه‌شنبه ۴ اردیبهشت در پی بارش باران و سیلابی شدن چند نقطه از شهرستان زرند وارد این شهرستان شد. 

استاندار کرمان با حضور در چند نقطه از سطح شهر زرند که مستعد آسیب و سیلاب بودند، ضمن بررسی میدانی منطقه، دستور لازم جهت ساماندهی و مدیریت بهتر شهرستان جهت مقابله با خطرات احتمالی ناشی از سیل را صادر کرد. 

استاندار کرمان در حاشیه این بازدید گفت: در یک فاصله زمانی کوتاه در شهرستان زرند بیش از ۲۵ میلیمتر بارش باران داشتیم، لذا با توجه به حجم زیاد باران و سرعت سیل، علی‌رغم وجود دو سد خاکی، از چند نقطه آب وارد شهر شده و موجب آبگرفتگی چند خانه شد، اما به لطف خدا خیلی آسیبی وارد نشد. 

فداکار با اشاره به اینکه برخی نقاط که در بارندگی سال گذشته دچار آسیب شده بودند، امسال اصلاح شده‌اند، افزود: در روستا‌ها تمهیدات خوبی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد و امکانات لازم جهت مقابله احتمالی با خطرات ناشی از بارش ها بسیج شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بازدید میدانی استاندار کرمان از مناطق سیل‌زده شهرستان زرند
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد + فیلم
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • توسعه سیستم‌های مخابراتی کردستان با سرمایه‌گذاری ۹۱ میلیارد ریالی
  • افزایش دوربین‌های ترافیکی سطح شهر در زنجان
  • علت مشکل اینترنت در برخی نقاط از زبان مدیر شرکت مخابرات
  • اصفهانی‌ها چند روز از فروردین ۱۴۰۳ را هوای پاک تنفس کردند؟
  • اداره کار و تعاون شهرستان دامغان به فیبرنوری مخابرات مجهز شد
  • هوای اصفهان و کاشان برای گروه‌های حساس ناسالم است
  • نصب ۱۶۰ فلاورباکس در نقاط مختلف منطقه ۷ اصفهان