Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه خیریه دانشجویی «دست یاری به دشتیاری» در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به جمع آوری کمک برای مردم سیستان و بلوچستان کرد.

گروه خیریه دانشجویی «دست یاری به دشتیاری» در دانشگاه علامه طباطبایی آغاز به جمع آوری کمک برای مردم سیستان و بلوچستان کرد.   این موسسه در اطلاعیه ای اعلام کرد:   با توجه به حادثه دلخراش سیل در استان سیستان و بلوچستان در منطقه دشتیاری و وضعیت بحرانی هموطنان شریفمان و نیاز به کمک‌های مردمی در آن منطقه لطفا در صورت تمایل کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به موسسه مردم نهاد دست یاری به دشتیاری، که توسط دانشجویان کانون خیریه دانشگاه و جهادگر آسمانی مرحوم حسین علیمرادی بنیانگذاری گردیده است، ارسال فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شماره کارت: ۸۰۶۰-۰۰۱۲-۷۰۷۰-۶۰۳۷

شماره حساب: ۸۸۰۵۵۴۶۶۹

به نام "مردم نهاد دست یاری به دشتیاری" نزد بانک کشاورزی، شعبه شهرآرا

لیست اقلام مورد نیاز جهت کمک رسانی به مناطق سیل زده:

۱. آب معدنی ۲. پتو ۳. کنسرو ۴. لوازم بهداشتی و پوشک بچه ۵. کفش ۶. بیسکویت ۷. اسباب بازی


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علامه طباطبایی سیل سیستان و بلوچستان دانشجویان جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد

محمد شیخی  اظهار کرد: گروه فرهنگی جهادی نجوا وابسته به بنیاد نیکوکاری ورزش کشور با هدف انجام فعالیت های خیرخواهانه در زمینه کمک به آزادی مددجویان(ورزشکار) جرائم غیر عمد، تجهیز خانه‌های ورزش روستایی در مناطق کم‌برخوردار و برگزاری اردوهای جهادی در مناطق سیل زده در سیستان و بلوچستان از ابتدا سال ۱۴۰۳ آغاز بکار کرد.

وی بیان کرد: با توجه به ورود سامانه بارشی در ابتدا سال جدید در جنوب سیستان و بلوچستان و وقوع سیلآب در این مناطق قهرمانان المپیکی،جهانی و بین المللی مطرح کشور بهمراه قهرمانان استان در غالب گروه جهادی نجوا جهت کمک رسانی به سیل زده گان به مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری چابهار اعزام شدند.

رئیس اداره فرهنگی ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان افزود: گروه جهادی نجوا با اهدای بسته های کمک معیشتی، ساخت سرویس های بهداشتی ،ساخت محل‌های تخریب شده و همچنین بازدید از زیر ساخت هایی که خسارت وارد شده در مناطق سیل زده جهت بازسازی اقدامات لازم صورت گرفت.

وی عنوان کرد: با توجه به رویکرد جهادی و انقلابی بنیاد نیکوکاری ورزش کشور و با توجه به نیازهای روز جامعه نونهال و نوجوانان در خصوص پر کردن اوقات فراغت این عزیزان گروه سرود نجوا متشکل از ورزشکاران رشته های ورزشی در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان، استانداری و سازمان برنامه بودجه در زاهدان تشکیل شد که به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی نماهنگ اجرا خواهند کرد.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کمک‌های نیرو زمینی سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • کاروان کمک‌های سپاه به شهرستان سیل‌زده دشتیاری رسید
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • دست یاری تهران به بلوچستان | چگونه شهرداری تهران به سیل زدگان چابهار کمک می‌کند؟
  • برق تمام روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد