Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از کشف ۳۴۰ تن مواد پتروشیمی در انبارهای کهریزک شهرستان ری به دلیل اختفاء و امتناع از فروش خبر داد. ۲۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

موسی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری، با اعلام خبر کشف 340 تن مواد پتروشیمی در انبارهای شهرستان ری اظهار داشت: صبح امروز در راستای بازرسی از انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان ری در شورآباد بخش کهریزک انباری با موجودی کشف 340 تن مواد پتروشیمی کشف و شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سپس بیان کرد: ارزش ریالی این محموله 29 میلیارد و 410 میلیون و 460 هزار ریال بوده است که به‌دلیل اخفاء و امتناع از فروش از سوی بازرسان شناسایی و جهت اعمال مراحل قانونی به مراجع قضایی ارائه می‌شود.

البرز| هر کالای بدون شناسه‌ قاچاق محسوب می‌شودنمایشگاه فرهنگی هنری مبارزه با قاچاق کالا در اسلامشهر برپا شد+ تصاویرمحموله 6 میلیاردی داروی قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری با بیان اینکه بازرسان این اداره به‌صورت دوره‌ای انبارهای نگهداری کالا در سطح شهرستان را رصد می‌کنند افزود: کار نظارت و پایش انبارهای شهرستان ری کار سختی است که توسط گشت‌های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی و اتاق اصناف انجام می‌گیرد.

احمدی در پایان تصریح کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه 5 تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌کنند.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۱۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت

یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، یک واحد تولید باطری در شهرستان گرمسار با حضور عباس علی آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در قالب دومین دور سفر هیئت دولت به استان سمنان سفر کرده است.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف کالا‌های خارجی قاچاق در مهر
  • قول وزیر صنعت برای کمک به صنعتگران
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • افتتاح یک واحد تولید باطری در گرمسار با حضور وزیر صمت
  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد